اعضای کمیسیون بودجه مجلس از طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان بازدیدکردند

اعضای کمیسیون بودجه مجلس از طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان بازدیدکردند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، به همراه استاندار و جمعی از مسئولان عصر امروز شنبه از گلزار شهدای کرمان و مجموعه تله‌کابین ملل، بازدید کردند.

«غلامرضا تاجگردون» رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در حاشی این بازدید، اظهار داشت: گلزار شهدای کرمان، به‌خاطر شهدای عزیزی که در آن آرمیده‌اند، به‌ویژه سردار شهید حاج‌«قاسم سلیمانی»، نیازمند توجه ویژه هست و مجموعه تفریحی تله‌کابین ملل، نیز در نزدیکی گلزار شهدا قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در نشستی که با استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان داشتیم، طرح ساماندهی گلزار شهدا ارائه شد.
 
وی افزود: در زمینه بودجه ایجاد پردیس شهید حاج «قاسم سلیمانی» که ساماندهی گلزار شهدا را هم در بر خواهد داشت، مقرر شد در قالب بودجه ۱۴۰۴ شهرداری کرمان، مساعدت کنیم.
 
«محسن تویسرکانی» شهردار کرمان هم بیان کرد: در جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم، حول محور بودجه استان صحبت شد، اما در خصوص طرح جامع گلزار شهدای کرمان که دغدغه شهرداری و استان هست نیز صحبت شد و درخواست کردیم ردیف بودجه ویژه‌ای برای طرح جامع ساماندهی گلزار شهدا، اختصاص پیدا کند.
 
وی در پایان افزود: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با این موضوع موافقت کرد و قرار شد مکاتبات را انجام دهیم تا این موضوع در لوایح بودجه در سطح ملی لحاظ شود.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید