اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در خراسان جنوبی

اعلام فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» در خراسان جنوبی


«مهدی رحیم‌آبادی» معاون هنری و امور سینمایی ادره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، از فراخوان هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان تا ٢۵ اردیبهشت‌ برای ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس مهلت دارند.

وی گفت: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

معاون هنری و امور سینمایی ادره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی تصریح کرد: هفتمین جشنواره استانی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق برگزار می‌شود.

رحیم‌آبادی اضافه کرد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون هنری و امور سینمایی ادره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره  ٢۵ اردیبهشت ‌است، تأکید کرد: موضوع تمامی آثار بایستی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.

رحیم‌آبادی در پایان با اشاره به اینکه آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره در استان جهت شرکت در جشنواره ملی ارسال می‌شوند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را به آیدی @Festival_fAnus_Birjand یا به شماره 09156701770 در پیام‌رسان روبیکا ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره به نشانی بیرجند- بلوار شهید آیت‌الله غفاری – بین غفاری ٢٢ و ٢۴، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی – معاونت هنری و امور سینمایی تحویل دهند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید