افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال افتتاح شد


به گزارش مجاهدت از گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال _ ایران ۱۴۰۱ با حضور سید علی فروزانفر، مسعود شجاعی طباطبایی، مسعود نجابتی، محمد حبیبی، محمدرضا شرفی‌خبوشان، سعید لشکری، محمدحسین نیرومند و جمعی از هنرمندان در حوزه هنری افتتاح شد.

شجاعی: نمایشگاه جام جهانی فوتبال پیوست فرهنگی ایران است

سید مسعود شجاعی، با اشاره به موضوع این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال در دو رشته کارتون و کاریکاتور با موضوع جام جهانی فوتبال است؛ این نمایشگاه همزمان با برگزاری جام جهانی در حوزه هنری و تمام دفاتر استانی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنرمندان ۷۱ کشور دنیا در این رویداد هنری شرکت دارند، افزود: در بخش کاریکاتور این رویداد ۵۰۲ اثر و در بخش کارتون یک میلیون و ۲۲۶ اثر دریافت شده است. این اتفاق یک پیوست فرهنگی برای کشورمان ایران در جام جهانی است که تنها فعالیت بین‌المللی فرهنگ محور جام جهانی است که پیام و رویکرد آن امیدبخشی، امید و صلح است.  

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال _ ایران ۱۴۰۱ از یک‌شنبه ۲۹ آبان تا ۱۶ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر از روز‌های شنبه تا چهارشنبه در گالری ابوالفضل عالی و خانه عکاسان و خانه حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور جام جهانی فوتبال افتتاح شد

انتهای پیام/ 121

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید