افراد متزلزل در هویت، علیه وطن خود موضع می‌گیرند

افراد بی‌هویت علیه وطن خود موضع می‌گیرند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی»  نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: یکی از نمونه‌های تقوا، آگاهی و بصیرت انسان نسبت به مسایل اجتماعی است. گاهی از موارد جهل و ندانستن واقعیت‌های اجتماعی، انسان را دچار تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌های غلط می‌کند.

وی افزود: عدم شناخت وطن و میهن و عدم شناخت از رهبر، دو موضوع است که حضرت امیر (ع) بابت آن از مردم کوفه گله‌‌مند بودند.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه مساله‌ وطن دوستی یکی از ارزش‌هاست، تصریح کرد: اگر قرار است سرزمینی آباد شود، این نقش محبت به وطن است که می‌تواند آن را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های انسان‌ با شخصیت، علاقه‌ به وطن و داشتن هویت است، گفت: امروز در فضای رسانه‌ای کشور برخی علیه کشور اسلامی اقدام می‌کنند، افرادی که دچار تزلزل در شخصیت هستند و کرامت خود را از دست داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: برخی آنقدر تزلزل در هویت پیدا کرده‌اند که به خاطر فشار رسانه علیه وطن خود موضع می‌گیرند.

وی بیان داشت: مشکل دومی که حضرت امیر(ع) مطرح فرمودند، مساله‌ عدم شناخت رهبری است. افرادی که گاهی از موارد موضع گیری علیه رهبر انقلاب اسلامی دارند خوب است که موضع‌گیری‌ها و سیاست‌های کلان رهبری نسبت به مردم را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: افرادی که به دنبال اغتشاش و تجزیه طلبی هستند، چه کسی را می‌خواهند با امامین انقلاب مقایسه کنند؟ مگر می‌شود امام بزرگوار و رهبر انقلاب اسلامی را با پهلوی‌ها مقایسه کرد؟

وی با بیان اینکه از منظر قانونی و حقوقی هیچ عنوانی موجب مصونیت نیست، افزود: هر کس ادعایی را مطرح کند در فضای عمومی باید نسبت به آن مسئولیت داشته باشد و اگر تهمتی مطرح می‌کند باید بتوانند ثابت کند.

املم جمعه همدان اذعان داشت: با تمسک به آزادی بیان، نمی‌توان تهمت زد و مصون بود، کسانی که امروز ایران را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند، بدترین پرونده‌های نقض حقوق بشر را دارا هستند، بیان این شکایات از طرف این کشورها، بیشتر شبیه به طنز است.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج متذکر شد: کارنامه‌ درخشان بسیج در طول سالیان گذشته نشان دهنده‌ حرکت این نهاد در راستای منافع ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید