افزایش لایک اینستاگرام + 5 نکته کاربردی و مهم

افزایش لایک اینستاگرام + 5 نکته کاربردی و مهم

افزایش لایک اینستاگرام، یکی از مهمترین موضوعاتی است که احتمالا شما را به سمت این مطلب کشانده است. همه ما می‌دانیم که خرید فالوور اینستاگرام با اینکه باعث افزایش تعداد فالوور ما می‌شود و ما را به مخاطبان بیشتری می‌شناساند ولی تا زمانی که آن‌ها لایکی بر روی پست‌ها یا ویدیوهای ما نزنند، نمی‌توانیم از قدرت بالقوه فالوورها استفاده کنیم.

اگر خرید لایک را کنار بگذاریم و نخواهیم برای این مورد هزینه‌ای کنیم پس باید به دنبال روش بهتری بشیم.

در این مطلب به کمک کارشناسان سوشال تهران، بهترین راه‌های افزایش لایک اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت با یک راهکار بسیار ساده به شما یاد خواهیم داد که چگونه مخاطبان خود را با پیج درگیر کنید. پس با ما همراه باشید.

خرید فالوور اینستاگرام سوشال تهران

افزایش لایک اینستاگرام سریع

وقتی که قصد خرید آنلاین محصولی را از یک پیج اینستاگرام دارید، همیشه به تعداد لایک و کامنت آن محصول توجه ویژه‌ای می‌کنیم. با اینکه در آپدیت‌های جدید اینستاگرام، امکان مخفی کردن لایک‌ها وجود دارد ولی هنوز هم الگوریتم اینستاگرام به پست‌هایی با لایک بیشتر، توجه ویژه‌تری دارد. ما در سوشال تهران یک سرویس حرفه‌ای برای خرید لایک اینستاگرام داریم که فقط 4000 تومان هزینه دارد ولی در این پست می‌‌خواهیم راه‌های کاملا رایگان را به شما معرفی کنیم.

خرید لایک اینستاگرام سوشال تهران

افزایش لایک واقعی اینستاگرام با تکنیک های آسان

اگر می‌خواهید خیلی سریع تعداد لایک‌های پست خود را افزایش دهید، کافیست که راه‌هایی که در این پست به شما گفته‌ می‌شود را با دقت انجام داده و سریعا دست به کار شوید.

1- تولید محتوای مداوم

تولید محتوا یکی از بهترین راه‌ها برای ورود به اکسپلورر است ولی سوال اصلی که به صورت مداوم از ما می‌شود این است که باید به چه تعداد پست و استوری در روز تولید کنیم. هنوز هم نمی‌توان به این سوال پاسخ دقیقی داد ولی به صورت میانگین ما پیشنهاد می‌کنیم که در هر هفته 6 پست یا به صورت روزانه یک پست جدید به پیج خود اضافه کنید. در مورد ساعت گذاشتن پست و استوری هم بهتر است به اینسایت پیج خود سر بزنید و ببینید که کاربران شما در چه زمان‌هایی بیشترین فعالیت را دارند و در آن زمان دست به انتشار پست بزنید.

2- ترکیبی از پست تعاملی و فروش

فرض کنید که وارد یک پیج می‌شوید که فقط پست‌های آن در مورد محصولاتشون است. آیا این موضوع آزاردهنده نیست؟ شما باید سعی کنید که نسبت تعداد پست‌های تعاملی و پست‌های محصولات خود را طوری در نظر بگیرید که برای کاربر اذیت کننده نباشد. اگر پیج شما در مورد فروش کفش است، از هر 10 پست، 2 پست را در مورد محصولات خود و 8 پست را در مورد پیدا کردن بهترین کفش، تشخیص کفش اصل از فیک و … تقسیم کنید. این دسته از پست‌های تعاملی بهترین راه برای افزایش لایک اینستاگرام است. مثلا پست‌هایی در مورد چگونگی قفل کردن برنامه اینستاگرام می‌تواند برای پیج شما تعداد بسیار زیادی لایک را به ارمغان بیاورد.

3- کپشن جذاب، خلاصه و کاربر پسند

نوشتن یک کپشن جذاب، تاثیر بسیار زیادی در حفظ مخاطب و درگیر شدن بیشتر مخاطب با پیج شما دارد. اگر بتوانید در کپشن خود، در مورد ویدیو یا عکسی که منتشر کردید توضیح کاملی دهید و از مخاطب بخواهید که نظر خود را در این مورد برای شما بنویسد، قطعا لایک‌های زیادی نیز دریافت خواهید کرد.

4- ظاهر اکانت

وقتی که وارد صفحه اول پیج خود می‌شوید، آیا از ظاهر آن راضی هستید؟ اگر جواب شما به این سوال خیر است، مطمئن باشید که بقیه کاربران به سرعت از پیج شما خارج شده و به پیج دیگری می‌روند. در واقع پیج شما، ویترین کار شماست و باید سعی کنید تا یک جنبه زیبا و منحصر به فرد به آن بدهید. اگر شما بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، شانس بازدید پست‌های شما افزایش یافته و به تبع آن تعداد لایک‌های بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

5- استفاده از هشتگ‌های مرتبط

در نهایت استفاده از هشتگ مناسب، راه پیدا شدن شما توسط کاربر است. شما باید سعی کنید که از هشتگ‌هایی استفاده کنید که ارتباط کاملی با پست شما داشته باشد. اگر عکس یک کفش پسرانه را گذاشتید، بهتر است به جای هشتگ عمومی کفش از هشتگی مثل #کفش_پسرانه استفاده کنید تا شانس پیدا شدن شما توسط کاربران افزایش یابد.

افزایش لایک اینستاگرام سوشال تهران

سوشال تهران مرجع خرید خدمات شبکه‌‌های اجتماعی

به پایان این مطلب رسیدیم و سعی کردیم بهترین کارهایی که می‌توان برای افزایش لایک در کوتاه مدت انجام داد را به شما معرفی کنیم. ولی نگران نباشید. وبلاگ سوشال تهران به صورت روزمره شما را با آخرین اخبار و آموزش‌های مهم در سطح اینستاگرام آشنا می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم که همین الان به سایت ما سر بزنید و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید