افزایش کارآمدی نظام اسلامی در گرو فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی است

بسیج کارآمدی نظام اسلامی را در ابعاد مختلف به منصه ظهور رسانده/مهمترین پروژه دولت سیزدهم ترمیم اعتماد عمومی و امید مردم است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص‌الائمه» استاندار مرکزی در نشست با اعصای هیئت رئیسه مجمع بسیجیان استان، اظهار داشت: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و با راهبری و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز به شجره تنومندی تبدیل شده و توانسته است کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف را به منصه ظهور برساند.

استاندار مرکزی افزود: گفتمان حاکم بر نظام اداری و برنامه‌ریزی استان مرکزی را بر پایه مسئله‌محوری قرار داده‌ایم و تلاش کردیم این شاکله را در بخش‌های مختلف استان حاکم کنیم و البته تا حد انتظار فاصله داریم؛ ولی در این مسیر برای تحقق اهداف شتابنده حرکت خواهیم کرد.

مخلص‌الائمه بیان کرد: حدود ۲ هزار مسئله، ۹۰ میان مسئله و ۱۰ ابر مسئله در کشور وجود دارد که اگر این مسائل حل شوند، شرایط جامعه مطلوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئله‌محوری مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: ایشان در جمع بسیجیان بر مسئله‌محوری تأکید داشتند و ما نیز در استان مرکزی به دنبال عملیاتی کردن منویات ایشان هستیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مهمترین پروژه دولت سیزدهم در کنار کلیه اقدامات اجرایی که امروز شاهد موج بزرگی از اقدامات مختلف هستیم، ترمیم اعتماد عمومی و ارتقای امید مردم است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سال گذشته با اعضای هیئت دولت، بر این مسئله تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه افزایش کارآمدی نظام اسلامی در بخش‌های مختلف، یکی از ابعاد ترمیم اعتماد عمومی است، گفت: همه باید در این مسیر تلاش کنیم؛ چراکه مهمترین هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است و در این راستا با جنگ شناختی و فضای مجازی، تمام توان خود را پای کار آورده است.

مخلص‌الائمه با تاکید بر اینکه افزایش کارآمدی نظام اسلامی در گرو فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی است، گفت: باید فرمول‌ها تغییر کند و مجمع بسیجیان می‌تواند در این راستا بسیار موثر باشد و آمادگی این را داریم از ظرفیت عظیم مجمع بسیجیان استان مرکزی در بخش‌های مختلف و در کارگروه‌های عمومی و تخصصی استان استفاده کنیم.

وی افزود: نیازمند شبکه‌سازی برای اصلاح وضع موجود و افزایش کارآمدی در بخش‌های مختلف هستیم و این شبکه‌سازی باید منجر به تحول در همه ابعاد شود و مردم این تحول را در صحنه عمل احساس کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: بسیج به جهت اینکه همواره در میدان و در کنار مردم است، می‌تواند در بسیاری از امورات بازوی توانمند دولت باشد و آمادگی این را داریم از کلیه ظرفیت‌های بسیج در بخش‌های مختلف استان استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت به استان مرکزی منشأ تحول و برکات فراوانی بوده است و بیش از ۲۲۵ مصوبه در این سفر انجام شد، گفت: به فضل الهی مردم نتیجه این سفر را در میدان عمل مشاهده خواهند کرد و البته امروز شاهد روند شتابنده برخی از پروژه‌های عمرانی از جمله پل سنجان و بیمارستان ولیعصر (عج) هستیم.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز استان مرکزی در دستور کار جدی است و تاکنون چهار مورد آن‌ها از جمله هویت، بانوان، روحانیون و فرهنگی-اجتماعی تشکیل شده است و هیأت‌های توسعه و عمرانی شهری و روستایی، آب و انرژی و محیط زیست نیز تشکیل خواهد شد و به فضل الهی تحول کارشناسی را در استان مرکزی با هیئت‌های اندیشه‌ورز رقم خواهیم زد و بدنه کارشناسی و اجرایی استان را با این ظرفیت به تحرک خواهیم آورد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید