اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است

اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا به همراه «ابوالفضل پرنیان» رئیس و «یعقوب شهبازی» فرمانده پایگاه بسیج شعبه تامین اجتماعی شهرستان بوئین‌زهرا ‌امروز (سه‌شنبه) با جانبازان «یوسف جهانگیربخت»، «غلام عابدی»، «محرمعلی مهدوی‌خواه»، «موسی اینانلوزارع» و «حسن اوردیخانی» دیدار  و گفت‌وگو کردند.

در این دیدارها «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا معرفت‌شناسی و معنویت‌گرایی را از ویژگی‌های ایثارگران دانست و اظهار داشت: حقیقتاً فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر بار سنگینی بر عهده ما مسئولین نهاده که باید حافظ و پاسدار این انقلاب و دستاوردهای امام راحل (ره) باشیم.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای والامقام دفاع مقدس است وظیفه همه ماست که جایگاه متعالی این بزرگواران را بیش از پیش بشناسیم و رهرو آنان باشیم. در راستای حفظ خون شهدای عزیز و رشادت های ایثارگران و رزمندگان می بایست آرمان های آنها را ادامه داد.

طی دیدارهای فوق، جانبازان مشکلات خود را با «ابوالفضل پرنیان» رئیس و «یعقوب شهبازی» فرمانده پایگاه بسیج شعبه تامین اجتماعی بوئین‌زهرا در میان گذاشتند و مسئولان نیز در جهت رفع آنها اعلام همکاری کردند.

همچنین طریقی در خصوص پرداخت وام مسکن و وام اشتغال، راهنمایی‌های لازم را به جانبازان ارائه کردند.

در این دیدارها، مسئولان از مقام والای جانبازان تجلیل کردند.

این دیدارها در قالب طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام شده و یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا است.

تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت رفع مشکلات و تسهیل خدمات‌دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید