اقتدار نظامی در کنار قدرت اقتصادی ضامن پیشرفت کشور است

اقتدار نظامی در کنار قدرت اقتصادی ضامن پیشرفت کشور است// ضمن خداقوت عکس بی کیفیت است//


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز امروز بیستم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز از تحصیل‌کردگان و دانشگاهیان خواست به میدان آمده و عرصه تولید دانش‌بنیان را در دست گیرند و با ایجاد قدرت اقتصادی و اشتغالزایی، عرصه قدرت اقتصادیمان را هم به رخ دشمن بکشند و نگذارند اقتصاد پاشنه آشیل ما در دست دشمن شود زیرا قدرت نظامی در کنار قدرت اقتصادی ضامن پیشرفت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه عده‌ای مادیات و دنیا را مرکز همه چیز قرار داده و عده دیگری بر عکس به ترک دنیا سفارش می‌کنند گفت: اعتدال اساس همه چیز است و عزت دنیا و آخرت با کسب قدرت در همه ابعاد زندگی اعم از مادی و معنوی، اقتصادی و نظامی، فرهنگی و سیاسی به‌ دست می‌آید و بنابراین افراد دارای تمکن مالی باید از جوانان حمایت کنند تا جوانان بدون دغدغه در خدمت خود و خانواده خود و کشور و اسلام باشند.

دژکام درخصوص مذاکرات برجام و قطعنامه اخیر شورای حکام افزود: امروز تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و عده‌ای با این استدلال که کار برجام گره خورده، برجام را به معیشت مردم گره زده و بازشدن این گره را به سازش و کوتاه آمدن ایران در برابر ظلم استکبار وابسته می‌کنند در حالی که واقعیت این است که طرف مقابل در مساله برجام به عهد خود وفا نکرده و اگر قرار بر کوتاه آمدن است طرف مذاکره با ما یعنی غرب و آمریکا باید کوتاه بیاید.

وی با اشاره به مواضع ناحق و دوگانه آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تشریح کرد: این جور نهادها را قدرتمندان برای تحکیم زورگویی و تحت لوای قانون در آوردن ظلم‌هایشان درست کردند و می‌بینید که ما سه دوره رئیس‌جمهوری با سه فرد متفاوت با سه رویکرد متفاوت در پیش گرفتیم اما زورگویی غرب تمامی نداشته است.

وی با اشاره به روایاتی که ما را از ذلیل شدن در برابر دشمن بر حذر داشته افزود: اگر مسیر مد نظر رهبر معظم انقلاب را برویم یقینا به مقصد می‌رسیم.

امام جمعه شیراز در پایان با اشاره به اینکه برنامه ۴۶ دستگاه در زمینه فرهنگی برای امسال مشخص شده تاکید کرد: همه دستگاه‌ها جهت‌گیری فرهنگی خود را به ویژه در زمینه شعار سال و همچنین فرهنگ اقتصاد مقاومتی، مشخص و طبق برنامه‌ریزی دقیق پیگیری کنند و این پیوست فرهنگی را برای دیگر خدمات خود نیز مورد توجه قرار بدهند.

انتهای پیام/س

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید