اقدامات سپاه پس از انقلاب، همواره مورد تقدیر رهبر انقلاب بوده است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهان‌بخش کرمی»، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، امروز در دیدار با امام‌جمعه زنجان که این دیدار در محل دفتر امام‌جمعه انجام شد، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش مهمی در پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن دارد. 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸، عنوان کرد: نام سپاه پاسداران به‌تنهایی گویای وظیفه و مسئولیت آن هست.

وی افزود: مأموریت سپاه و بسیج بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌وضوح مشخص شده و این دو نهاد بااقتدار در عرصه‌های مختلف حضور یافته‌اند و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند. 

کرمی همچنین به سخنان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد که فرموده‌اند من سپاه را دوست دارم و از آن راضی هستم و اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد بسیج نیز اشاره کرد و اظهار داشت که رهبری بسیج را «پاره تن مردم» دانسته‌اند و همچنین در سال ۱۳۹۸ درباره عملکرد سپاه گفته‌اند که صددرصد راضی هستم ولی قانع نیستم و سپاه ظرفیت گسترش و توسعه بیشتری دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به نقش سپاه استان زنجان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سپاه این استان در دوران دفاع مقدس در ۱۹ عملیات بزرگ خط‌شکن بوده و در ۲۶ عملیات سخت در برابر پاتک‌ها ایستادگی کرده هست.

 وی با یادآوری شهیدان «مهدی زین‌الدین و اشتری»، از ایثارگری و دلاوری‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی یادکرد و گفت: این مجاهدان حسین‌وار در مقابل دشمن متجاوز مقاومت کردند.

انتهای پیام 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید