اقدامات عملیاتی و اجرایی مرز چذابه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی

اقدامات عملیاتی و اجرایی مرز چذابه برای میزبانی از زائران اربعین حسینی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خوزستان، «ولی الله حیاتی» معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: با توجه به تقسیم کار صورت گرفته میان دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌های معین مرز چذابه انتظار می‌رود اقدامات عملیاتی و اجرایی از هفته آینده آغاز شود.

وی افزود: طی همین هفته مشکلات نرم‌افزاری و دستگاه‌های مورد نیاز لازم برای بهبود در تردد زائران از مرز و بازگشت آن‌ها احصا و تامین شوند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان ادامه داد: برای هماهنگی‌های لازم در خاک عراق از طریق سرکنسول کشورمان در بصره در حال پیگیری هستیم و تلاش می‌کنیم متناسب با افزایش ظرفیت‌های ایجاد شده در خاک خودمان در طرف عراقی نیز این ظرفیت‌ها فراهم شود.

حیاتی با اشاره به اینکه برای رفاه زائران حسینی لازم است یک توازن دو جانبه در مرز‌ها صورت پذیرد که پیگیر این مساله هستیم، متذکر شد: به یاری خداوند و با عملی شدن برنامه‌ها و تقسیم وظایف امیدواریم شاهد برگزاری اربعین حسینی باشکوهی در سال ۱۴۰۱ باشیم.

نصب سه کیلومتر سایبان و مه‌پاش، ایجاد تامین وسایل سرمایشی و آبرسانی، افزایش ظرفیت پارکینگ و احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید