امام جمعه آران و بیدگل: دولت جدید به سهم‌خواهی‌ها توجه نکند

امام جمعه آران و بیدگل: دولت جدید به سهم‌خواهی‌ها توجه نکند



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه آران و بیدگل افزود: ما در دوران گذشته از حزب گرایی‌ها ضررهای زیادی کردیم و حال ضروری است به دنبال شایسته‌سالاری در مدیریت ها باشیم و از سهم خواهی از دولت دست برداریم.

وی ادامه داد: در این شرایط اولویت دولت جدید حل مشکلات معیشتی مردم باشد و مردم هم با روحیه صبوری به دولت محترم کمک کنند.

به گفته وی، شرایط جدیدی فراهم شده است و در راس دولت، مجلس و قوه قضائیه افرادی انقلابی و تحول گرا قرا گرفتند که ضروری است اولویت خود را مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و مردم قرار دهند.

خطیب جمعه آران و بیدگل به نگرانی‌ها در مورد خاموشی های اخیر اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در این زمینه برای مردم ایجاد شده است که البته باید واقعیت‌ها را هم در نظر بگیریم.

وی افزود: خشکسالی و کم آبی و مصرف بالای ما ایرانی ها در انرژی موجب کمبودهایی در این زمینه شده است که ضروری است دولت آینده استفاده از انرژی خورشیدی را در دستور کار قرار دهد.

حجت‌الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به خروج نیروهای آمریکایی از عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها دریافتند که دیگر جایگاهی در منطقه خاورمیانه ندارند و محور مقاومت دست بالا را دارد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هزینه‌های افزون بر هزار میلیاردی در منطقه خاورمیانه داشتند اما همه سیاست‌های آنها به شکست انجامید.

خطیب جمعه آران و بیدگل با شااره به سالگرد کودتای نوژه گفت: توطئه آمریکایی کودتای نوژه هم مانند توطئه های دیگر از جمله ماجرای طبس به شکست انجامید و بار دیگر نصرت الهی موجب شکست دشمنان شد.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار شد.

در انتخابات رییس‌جمهوری، سید ابراهیم رییسی با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس جمهوری منتخب معرفی شد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید