امام جمعه شهرستان آوج: هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است

امام جمعه شهرستان آوج: هر کس دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم موسوی» امام جمعه شهرستان آوج در اجتماع بسیجیان شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری و پیش از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آحاد مردم از بسیجیان این سرزمین هستند و این بدان معناست که هر کس دل در گرو انقلاب و نظام دارد و در صحنه‌های انقلاب حضور دارد هر چند اسمشان در سازمان بسیج نباشد اما بسیجی هستند.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: بسیجی پیشرو و محرک است و هر زمان که خط قرمز های ملت و نظام در خطر باشد، پا به میدان می‌گذارد.

وی گفت: بسیج بازوی توانمند، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است که در همه صحنه‌های انقلاب و نظام حضوری میدانی داشته است.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و کشورهای آزادیخواه از تفکر بسیج الگو گرفته و راه مبارزه با استکبار چشم انداز پیش روی آنهاست.

امام جمعه آوج ادامه داد: هر کسی که دغدغه انقلاب و نظام را دارد بسیجی است، حال می‌خواهد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان، کسیه و بازاری و کشاورز باشد که برای کشور کار می‌کنند همه در زمره بسیجی هستند و تکلیف دارند که امام بزرگوار آن را نیز مشخص کرده اند.

وی گفت: ایمان و بصیرت مسیر حرکت بسیجی را مشخص می‌کند و این مسیر حرکت به فرموده امام راحل به سمت استکبار ستیزی است، لذا تشخیص اقدامات دشمن بسیار مهم اما آسان نیست چرا که ابهام و شبهات زیاد است و نیازمند توجه و تبیین لازم است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید