امام جمعه موقت همدان: انتخابات ۲۸ خرداد موجب حفظ آبروی انقلاب شد

امام جمعه موقت همدان: انتخابات ۲۸ خرداد موجب حفظ آبروی انقلاب شد



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان تاکید کرد: پس از این حضور حماسی در انتخابات هم اینک نوبت مسئولان برای عمل به تکالیف و وظایف است.

وی اضافه کرد: در آن شرایط سخت مردم کشور با لبیک بر نایب بر حق حضرت مهدی (عج) رهبری فرزانه انقلاب در انتخابات شرکت کردند به گونه ای که این حضور سبب شد ۲۸ خرداد یکی از انتخابات با شکوه در ۴۲ سال گذشته شود.

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: به گفته یکی از مسئولان اطلاعاتی ۲۵۰ مرکز تبلیغاتی از مدت ها پیش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده بودند اما ملت ایران با وجود همه مشکلات اقتصادی، تورم و بیکاری در پای صندوق های اخذ رای حضور یافتند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی اضافه کرد: بخش زیادی از مشکلات کنونی کشور به خاطر تحریم و بخشی هم به خاطر کم کاری، غفلت و تعمد بود ولی مردم در آن شرایط سخت اقتصادی و کرونایی در انتخابات شرکت کردند.

وی بیان کرد: پس از گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب مردم همچنان با حضور حماسی در انتخابات ۲۸ خرداد سالجاری نشان دادند تداوم صحنه انقلاب را بر مسایل شخصی مقدم می دانند.

امام جمعه موقت همدان از نهادهای اطلاعاتی کشور خواست چنانچه اطلاعات از انحراف مسئول دولتی در اختیار دارند آن را در اختیار نهادهای مسئول قرار دهند تا این افراد دوباره برای تصدی پست های جدید معرفی و انتخاب نشوند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی تاکید کرد: اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و مسوولان گزینش در این زمینه نباید اغماض کنند و اگر از آنها در این باره استفسار شده باید واقعیت ها را بیان و ارائه کنند.

وی ادامه داد: نباید در بیان اطلاعات کوتاهی کرده و بگویند ما نان کسی را نمی بریم چرا که این افراد نان ۸۰ میلیون ایرانی را بریدند بنابراین بر نهادهای اطلاعاتی ارائه این اطلاعات واجب است در غیراینصورت حقوقی که به آنها بابت این موضوع پرداخت می شود دارای اشکال شرعی است.

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه جایگاه شورای نگهبان را به علت اسلامی کردن تمام احکام زیر نظر حقوق دانان و فقها و مطابقت دادن آنها با شرع و قانون اساسی را بسیار رفیع دانست و گفت: شورای نگهبان اسلامی بودن نظام را تضمین می کند.

حجت الاسلام موسوی اصفهانی اضافه کرد: دیگر وظیفه شورای نگهبان، بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی است تا نمایندگان دارای شرایط و در تراز نظام اسلامی راهی مجلس شود بر این اساس به علت ایستادگی شورای نگهبان در برابر بسیاری از مسائل غیراسلامی سبب حمله و تهاجم به این نهاد شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی به دست روحانیت پیروز و تداوم یافت به این حمله شده و دشمن درصدد ایجاد شکاف و جداکردن مردم از علما است.

 امام جمعه موقت همدان خواستار رعایت الگوی مصرف و خاموش کردن لامپ های اضافی در خانه و کارخانه ها شد و افزود: چه بسا افراد بیماری در بیمارستان ها جان خود را به علت مصرف بی رویه برق و کمبود این انرژی و قطعی آن از دست بدهند.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید