امام جمعه ورامین: با اتمام انتخابات، اکنون زمان خدمت به مردم است

امام جمعه ورامین: با اتمام انتخابات، اکنون زمان خدمت به مردم است



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: خداوند یک بار دیگر مسئولیت دستگاه اجرایی را با رأی آگاهانه مردم به دست عناصر انقلابی سپرده است و حالا وقت عمل و کار است.

وی افزود: دولت انقلابی و جهادی باید با تجربه بالا شکل گیرد و همانطور که رئیس جمهور منتخب اعلام کرده، سپردن مسئولیت‌ها باید بر اساس شایسته سالاری باشد.

وی با بیان اینکه در مورد وضعیت رد یا تایید صلاحیت‌ها به هیچ عنوان بی توجهی صورت نگرفته است، گفت: با این حال در برگزاری انتخابات، شائبه‌ها و نگرانی‌هایی وجود دارد که مسئولان باید آنها را رفع کنند.

محمودی با بیان اینکه از مستندات تخلفاتی نظیر خرید و فروش رأی بی‌اطلاع است، اظهار داشت: این وظیفه دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی است که به تخلفاتی نظیر خرید و فروش رأی ورود کنند ولی باید نگرانی مردم در این خصوص رفع شود.

وی با تقدیر از مسئولان برگزاری انتخابات ورامین در بازشماری تعدادی از صندوق‌های رأی، گفت: از مسئولان انتخاباتی که برای رفع نگرانی‌های مردم اقدام به بازشماری تعدادی از صندوق‌های رأی کرده‌اند تشکر می‌کنیم که این امر باعث حفظ اعتماد مردم به انتخابات می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین تاکید کرد: اگر خرید و فروش رأی اتفاق افتاده لازم است تا با قدرت و قانونی با آن برخورد شود تا از سلامت انتخابات مطمئن شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: اقدامات قضایی طی سال‌های اخیر باعث امیدواری مردم شده و برخورد قاطع با دانه درشت‌ها، مفسدان اقتصادی و احیای تولید در کارخانجات از اقدامات ارزشمند این دستگاه بوده است.

محمودی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران و بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق گفت: این موارد از جمله رخدادهای این هفته است و باید متذکر شویم که تمام این جنایات با حمایت‌های رژیم مستکبر آمریکا صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: آمریکا بر علیه ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان حتی بر علیه ملت خودش و سیاهپوستان آمریکایی جنایت‌های زیادی را مرتکب شده است ولی امروز دیگر شرایط فرق کرده و حتی خود صاحبنظران آمریکایی معتقد هستند آمریکا در سراشیبی افول و فروپاشی قرار گرفته است.

دشمن هشت سال تلاش کرد که انتخابات ۱۴۰۰ تحریم شود
امام جمعه شهرستان پیشوا نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از رویدادهای مهم کشور ما انتخاباتی بود که با حضور هوشمندانه مردم در روز ٢٨ خرداد به حماسه‌ای دیگر از مردم تبدیل شد.

حجت السلام روح الله باقری افزود: دشمن هشت سال جنگ رسانه‌ای انجام داد تا این انتخابات تحریم شود، از خدشه دار کردن نامزدها، حرکت مهندسی شده مقابله با مشارکت مردم و مقابله همه جانبه با امید مردم که کمتر از هشت سال دفاع مقدس نبود علیه نظام هجمه وارد شد تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد شود.

وی همچنین از حضور مردم در پای صندوق های رای قدردانی و خاطرنشان کرد: البته نباید از وضعیت کرونایی که تأثیر ۱۰ درصدی در مشارکت مردم در انتخابات داشت به راحتی عبور کرد.
 



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید