امام خمینی (ره) با اندیشه فرهیخته خود مستضعفین جهان را امیدوار ساخت

امام خمینی(ره) متفکر و بزرگ مردی بود که با اندیشه فرهیخته خود مستضعفین جهان را امیدوار ساخت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از  ایلام، «علی درویشی» مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام طی پیامی سی و چهارمین سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سالروز شهادت جمعی از مردم انقلابی در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی‌ ایران به رهبری امام خمینی (ره) مهمترین و تاثیرگذارترین انقلاب قرن بیستم به شمار می‌رود و نقش حضرت امام (ره) در پیروزی آن بر همه عیان و آشکار است که با شجاعت، تفکر، آگاهی به زمان و مسائل جهانی، توانست بزرگ‌ترین انقلاب معاصر را هدایت کند.

امام خمینی (ره) در این انقلاب به عنوان چهره‌ای تاریخ ساز و پدیده‌ای استثنایی و کاریزما توانست پس از قرن‌ها مسلمانان سراسر جهان را دوباره بیدار نماید.

نیمه خرداد ماه، برای ملت بزرگ ایران اسلامی، سالروز گرامیداشت یاد و نام این ابر مرد عصر حاضر و احیاگر اسلام ناب محمدی و یادآور شهادت مظلومانه جمعی از فرزندان شجاع و دلیر این آب و خاک به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی است که در پانزدهمین روز خرداد ۱۳۴۲ در دفاع از حریم مرجعیت به میدان مبارزه با رژیم سفاک پهلوی آمدند و به شهادت رسیدند.

امام خمینی متفکر و بزرگمردی بود که با اندیشه فرهیخته خود، مستضعفین جهان را برای مبارزه، مقاومت و پیروزی در برابر مستکبران امیدوار ساخت و عزت واقتدار را به ایران عزیز برگرداند.

ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته با اتکا و پیروی از اندیشه های ناب امام و رهبری خلف ایشان حضرت امام خامنه ای توانسته است گام های بلندی را به سوی فتح قله های پیشرفت و تمدن و همچنین عمل به ارزش های ناب محمدی بردارد.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (ره) را به عموم مردم شریف ایران اسلامی و به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز تسلیت عرض نموده و همچنین سالگرد قیام حق‌طلبانه پانزده خرداد ۱۳۴۲ گرامی می‌داریم و ضمن تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب و تجدید بیعت با خلف صالحش امام خامنه ای، موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را خواهانم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید