امام رضا (ع) الگویی بسیار عظیم برای نسل جوان امروزی است

امام رضا(ع) الگویی بسیار عظیم برای نسل جوان امروزی است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «شمس‌الله سراج» خطیب موقت نماز جمعه ایلام جمعه، ۲۰ خرداد، در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به سالروز میلادبا سعادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: حضرت امام رضا (ع) در سیره علمی و عملی الگویی بسیار عظیم برای نسل جوان امروزی است.

حجت الاسلام «سراج» با بیان اینکه امام رضا(ع) از جایگاه علمی و نظام فکری، جایگاه بسیار ارزشمند و والایی داشته است، ابراز کرد:  امروز لازم است که در راستای تقویت و توسعه فرهنگی رضوی در جامعه بیش از گذشته تلاش کرد. 

وی با اشاره به محورهای سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل، یادآور شد: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این سخنان، این بود که سخنان  و بیانات امام راحل تحریف نشود، کلمات و حرف ها و اقدامات حضرت امام راحل باید به درستی برای نسل جوان امروزی تبیین کرد.

امام جمعه موقت با اشاره به اینکه استکبارستیزی همواره مورد تاکید امام راحل بوده است، افزود: دشمن اصلی ما آمریکا است و ملت و نظام اسلامی نه تنها هیچ باجی  به آمریکا نداده بلکه با عزت و افتخار و اقتدار در مقابل جرثومه فساد ایستاده و  هیمنه آمریکای جنایتکار را در جهان شکست داده اند.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید