امت مسلمان همیشه یار امام باشید

امت مسلمان همیشه یار امام باشید


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حجت‌الله گوهری» فرزند شمس‌الله در تیر سال ۱۳۳۹ در روستای بهرام آباد از توابع شهرستان مهران متولد شد.

وی تحصیلات ابتدایی را در مدرسه روستا سپری کرد. سپس برای ادامه تحصیل راهی شهر ایلام شد. در سال ۱۳۵۶ در دانش سرای راهنمایی اهواز پذیرفته شد و پس از اخذ مدرک فوق دیپلم در آموزش و پرورش به شغل مقدس معلمی مشغول شد.

حجت‌الله گوهری با شروع تجاوز دشمن بعثی به خاک پاک میهن عزیزمان ایران به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و به عنوان نیروی تبلیغات در گردان ۵۰۲ مشغول خدمت شد.

سرانجام حجت‌الله گوهری در ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۶ در منطقه شاخ شمیران به شهادت رسید.

بخشی از وصیتنامه شهید گوهری:

با سلام به محضر مبارک، ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خمینی (ره) و درود به ارواح مطهر شهدای اسلام و امت قهرمان ایران، اکنون که این وصیت نامه را می‌نویسم قلبم برای یاری امام و دینم و امت اسلامی می‌تپد و خداوند تفضل عنایت فرماید که قدم و قلم ما تا آخرین نفس برای رضای او و در خدمت اسلام عزیز باشد، آری امت مسلمان همیشه یار امام باشید و راه شهدا را و هدف شهداء را فراموش نکنید و این مهم میسر نیست مگر در سایه پیروی از خط امام و تو‌ای خدای تعالی خود می‌دانی که برای رضای تو آمدیم و خود فرمودی که حق را یاری کنی پس در موعد وفایی به فضل و نصرت تو امیدواریم.

اگر خدا بخواهد من در این راه به آرزویم که شهادت است برسم از انقلاب و جمهوری اسلامی بدبین نباشید و بیشتر و قانع‌تر در حمایت از نظام اسلامی تلاش کنید. ضمناً هر ماه مبلغی از حقوق ماهیانه ام را به یتیمان و بینوایان ببخشید و هیچوقت این امر را فراموش نکنید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید