امروز انقلاب اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت است


به گزارش مجاهدت از  دفاع‌پرس از لرستان، سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز( شنبه) در مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم‌آباد، با اشاره به شعار چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس یعنی «در راه قله‌ایم» اظهار داشت: امروز  باید به دشمن ثابت کنیم که اگر یک روزی دشمن این جسارت را در خود می‌دید که ماشین جنگی خود را به سمت مرزهای ما گسیل کند اما امروز به یمن رهبری و حضور نیروهای مسلح در قله ایستاده‌ایم و اوج اقتدار ما هست.

وی با اشاره به اینکه جنگ صدام علیه کشور با چراغ‌سبز آمریکا شروع شد، افزود: امروز دشمن بر خلاف اوایل جنگ سایر دولت‌ها را تحریم می‌کند که از ایران تجهیزات تحویل نگیرند و این اوج قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سگِ هار رژیم صهیونیستی که هر روز پاچه یکی را در منطقه می‌گیرد بداند طبق فرامین مقام معظم رهبری در حال فروپاشی و ازبین‌رفتن هست.

باقری تأکید کرد: دشمن بداند امروز انقلاب اسلامی و محور مقاومت در اوج قدرت هست.وی گفت: در آینده نزدیک شاهد انحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود و دستشان از این سرزمین (فلسطین) کوتاه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید