امروز با تهدیدات ترکیبی مواجه هستیم/ مدیریت جهادی حلقه گمشده مدیریتی کشور است

امروز با تهدیدات ترکیبی مواجه هستیم/ مدیریت جهادی گمشده حلقه مدیریتی کشور است


سردار «سید مرتضی میریان» رئیس اداره عملیات زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره دستاورد‌های دفاع مقدس و همچنین نوع تهدیداتی که امروز با آن مواجه هستیم، اظهار داشت: از روز‌هایی که پشت دیوار آبادان با دشمن می‌جنگیدیم تا به امروز که چندین هزار کیلومتر آن سوی مرز‌های کشورمان با دشمنان می‌جنگیم، تفاوت‌هایی به لحاظ نوع جنگی که انجام دادیم، وجود دارد؛ در دفاع مقدس دشمن روبه‌روی ما بود و پشت خاکریز می‌جنگیدیم، اما در دفاع از حریم آل الله به نوعی با جنگ شهری مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه بزرگی است، افزود: یکی از مهم‌ترین آموزه‌های آن دوران، مدیریت جهادی و انقلابی است؛ به همین علت باید شاخص و معیار تمام مدیران کشور باشد؛ موضوعی که می‌توان از آن به‌عنوان حلقه گمشده مدیریتی کشور هم نام برد.

سردار میریان ادامه داد: ما در کشورمان بهترین نیروی انسانی را داریم و به لحاظ منابع هم کمبودی نداریم؛ چرا که حدود هفت درصد منابع جهان در ایران قرار دارد؛ نکته بعدی این است که باید همواره نگاه به داخل داشته باشیم؛ چون در غیر این‌صورت وابستگی به‌وجود می‌آید.

رئیس اداره عملیات زمینی سپاه توضیح داد: اما موضوع بعدی، اعتماد به جوانان است. موضوعی که باعث شد جنگ تحمیلی را در نهایت با پیروزی به اتمام برسانیم، اعتماد به جوانان و حضور آن‌ها در میادین نبرد و فرماندهی نیرو‌ها بود.

سردار میریان همچنین عنوان کرد: امروز تهدیداتی که با آن مواجه هستیم، تهدیداتی ترکیبی است براین اساس اکنون در چندین حوزه مانند اقتصاد جنگ شروع شده و در حال جنگ هستیم؛ هرچند در این جنگ بیشتر گلوله‌هایی که می‌خوریم از پشت سر است؛ چون مشکل ما نفوذ تفکرات غربی است که در لباس خودی ما را مورد اصابت قرار می‌دهد؛ البته چنین جنگی را هم در حوزه فرهنگی با دشمنان داریم.

انتهای پیام/ 231

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید