امروز خیلی از ملت‌های دنیا در سیطره آمریکا هستند

امروز خیلی از ملت‌های دنیا در سیطره آمریکا هستند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، ظهر امروز (چهار شنبه) در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران حقایقی را به ملت‌های دنیا نشان داد. ما در دفاع مقدس فقط از حقیقت خودمان دفاع نکردیم یلکه اگر از مظلومان عالم دفاع کردیم.

وی گفت: امروز خیلی از ملت های دنیا همچنان در سیطره آمریکا هستند. اما بخشی از این ملت ها جرات و حیات پیدا کردند و امروز آزاد هستند و می توانند بدون سلطه آمریکایی ها و استکبار جهانی زندگی کنند و حق خودشان را مطالبه کنند. حادثه ترور رهبر معظم انقلاب اسلامی باید تبیین شود تا دشمنی ما و آمریکایی‌ها روشن شود. روز خروج نظام شاهنشاهی پایان مبارزه نیست. با رفتن شاه از کشور بستر جدیدی از مبارزه شکل گرفت و در عین حال ملت قدرتمند تری شدیم.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: ما میدان و هویت خودمان را خوب می شناسیم. ما ملت امام حسینیم. ما در کالبد اسلام تعریف می شویم و جبهه دشمن را دائم باید رصد کنیم و از این جبهه غافل نشویم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: بعضی‌ها امروز جوری صحبت می‌کنند که آمریکا را الگویی برای آرامش خود قلمداد می‌کنند. اینها افرادی ناآگاه هستند و ناآگاهتر از اینها، کسانی هستند که آن را در جمهوری اسلامی ترویج می کنند.

سردار آتانی گفت: امروز رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم این نااگاهان، آمریکا را تطهیر کنند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید