امروز زمان لبیک گفتن به امام خویش است

امروز زمان لبیک گفتن به امام خویش است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، شهید «اکبر اسدی کردکندی» گلی دیگر از گل‌های معطر گلستان جهاد و شهادت است که جان شریف خود را در راه حراست از میهن اسلامی فدا کرد. وی که متولد ۲۰ دی سال ۱۳۴۵ در تبریز است، ۲۱ دی  سال ۱۳۶۵ با لباس مقدس بسیجی در شلمچه به شهادت رسید.

این شهید والامقام در وصیت‌نامه خود که اندکی قبل از شهادتش، به تاریخ ۱۷ دی سال ۱۳۶۵ نگاشته، چنین آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«شهادت نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه تقرب به خداست.»

سلام به حضرت مهدی (عج) و نایب بزرگوارش حضرت امام خمینی، سلام به ارواح مقدس شهدای صدر اسلام که تا به حال راه‌گشای نسل ما گردیده‌اند و سلام به عاشقان حضرت اباعبدالله (ع) و رهروان و ادامه‌دهندگان راه ایشان. امیدوارم باری تعالی گناهان این بنده‌ حقیر را ببخشد و مرا مقبول درگاه خداوندی خویش قرار دهد.

در حالی که این چند سطر را می‌نویسم، روحم غرق در گناه و معصیت الهی و بدنم لرزان از این گناهان می‌باشد؛ ولی به لطف بی‌کران پروردگار خویش امید دارم. امیدوارم لطفی که در حق حر و دیگران نمود، به این پشت‌خمیده از گناه نیز بنماید و رحمتی به این بنده‌ عاصی نازل کند و از گناهان نابخشوده بگذرد. «لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم».

ما متکی به پروردگار متعال هستیم و همه‌ حرکات‌مان نیز در راستای توجه به همان رب می‌باشد. عزیزان! هیچ‌گاه به خود متکی نباشید که این موجب شرک و برگشت لطف خداوند می‌شود و از لطف بی‌کرانش محروم می‌مانیم. آفت توکل به غیر خدا، شکست در برابر دشمن است. متوجه باشیم که در هر کار و همه‌وقت بایستی متوکل و امیدوار به حق تعالی باشیم تا نصرت وی شامل حال ما گردد.

برادران بسیجی! ما باید هم‌چون بسیجیان شهید و جان بر کف باشیم و توکل و اراده‌ ما متوجه خدا باشد و با عشق و علاقه‌ بیش‌تر کار کنیم. در کارزار نباید با عقل تصمیم گرفت، بلکه بایستی بر حسب عشق و برای به دست آوردن رضای حق تعالی اقدام نمود.

برادران! رضای حق تعالی در عصر حاضر عمل به کلام ولی فقیه، حضرت امام خمینی می‌باشد که علم پیشوایی جهان را بر دوش می‌کشد و خود را مکلف بر این کار می‌داند و خستگی در خود احساس نمی‌کند. ما نیز باید هم‌چون امام خویش، بی‌باک و بردبار و مقاوم در برابر فتنه‌های شیطانی و در کارزار خویش مصمم باشیم و با توکل به سوی رب تعالی پیش برویم.

عزیزان! ما مدیون هستیم و باید ادای تکلیف کنیم. ما باید خود را در اختیار جنگ که تکلیف الهی است، قرار دهیم و هر طور که مسئولین جنگ خواستند، عمل نماییم و خودرأی و خودمحور و خودنظر نباشیم. این توصیه به همه‌ برادران مکلف در جبهه‌ها می‌باشد: بیایید در آخرین روز‌های عمر خود، رضای حق تعالی را به دست آوریم و عالم را محضر حق بدانیم و به‌خاطر ادای حق تعالی خود را از زشتی‌ها به دور سازیم و انسانی خدا خواسته باشیم. مبادا در روز قیامت حال ما نیز مطابق با حال اهل معصیت باشد. ما بایستی شیعه‌ دوازده امامی و پیرو امام خویش باشیم؛ امامی که هفتاد و دو یار خود را فدای اسلام عزیز کرد و خود نیز قربانی این قافله گردید. ما باید راه عزیزان عاشورایی خود را ادامه دهیم تا ادای تکلیف کرده باشیم. هدف، رضای خدا باشد.

برادران! برای یک مکلف دوازده امامی، امروز زمان لبیک گفتن به امام خویش است. چرا ما لبیک نگوییم؟ باید گوش به فرمان و در صحنه، آماده برای مبارزه‌ بزرگ باشیم که جهاد اصغر ما جزو جهاد اکبر می‌باشد. امام عزیز را دعا کنید و برایش یار و یاور باشید. نصرت اسلام را از خدا خواهانم.

«وظیفه‌ی شرعی و وجدانی ما ادامه‌ جنگ تا سقوط صدام و رژیم بعث عراق است.» (آیت‌الله اشرفی اصفهانی)

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید