امر به معروف و نهی ازمنکر، بستر حفظ ارزش ها و هنجارهای جامعه است

امر به معروف و نهی ازمنکر، بستر حفظ ارزش ها و هنجارهای جامعه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار  دفاع‌‍‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سیدامیر ابراهیمی» در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدوی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: دفاع مقدس نمود عینی احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان افزود: شهادت طلبی ریشه در اسلام دارد و ملتی که شهادت را سعادت بداند همیشه پیروز است.

وی بیان کرد: تحریف و فراموشی فرهنگ شهادت طلبی یکی از آسیب های جدی در حوزه دفاع مقدس است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان، اذعان داشت: تلاش دشمن برای فاصله انداختن بین نسل جوان ما و ارزش‌های جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر با شناختی که در افراد جامعه نسبت به نیکی ها و بدی ها ایجاد می کند به حفظ ارزش ها و هنجارهای موجود در جامعه می‌انجامد .

مسئول نشرآثار و ارزش های مشارکت روحانیت  در دفاع مقدس لرستان  ادامه داد: باتوجه به ماموریتی که حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد یعنی ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت می‌تواند با معرفی این صفات معروف روحیه شهادت طلبی را در جامعه تقویت و به احیای این معروفات بپردازد.

انتهای پیام/.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید