امضاء تفاهم‌نامه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در گیلان

امضاء تفاهم‌نامه تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در گیلان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، تفاهم‌نامه همکاری تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان با حضور معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بین این بنیاد و شهرداری رشت به امضا رسید.

«علی‌اصغر جعفری» معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در حاشیه جلسه امضاء تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری رشت، با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار موزه دفاع مقدس برای نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در نسل جوان، اظهار داشت: موزه‌های اختصاصی جنگ با نمایش هنر و فرهنگ ملت هر کشور، به ویژه ترویج ارزش‌ها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت بالایی محسوب می‌شود.

وی تسریع در ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس گیلان را نیازمند کار جهادی دانست و افزود: ساخت و تکمیل چهار موزه دفاع مقدس در چهار استان، به همراه موزه دفاع مقدس گیلان، قرار است همزمان انجام شود و با دستور رئیس جمهوری به بهره‌برداری برسد.

سرهنگ حسن حبیبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به تصویب و اختصاص بودجه ۴۰۰ میلیارد ریالی در سفر رئیس جمهوری به گیلان برای ساخت مرحله نخست موزه دفاع مقدس، گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از این بودجه تاکنون تخصیص یافته و محقق شده است.

مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این نشست با اشاره به سابقه درخشان گیلان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، به ویژه در سال‌های دفاع مقدس، گفت: با مرحله‌بندی کردن روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان و با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی، می‌توان ساخت این مرکز فرهنگی، اجتماعی را سرعت بخشید.

هدف از این تفاهمنامه، شتاب‌گیری ساخت و تکمیل موزه دفاع مقدس گیلان است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید