امنیت، عزت و اقتدار امروزمان مرهون حماسه‌آفرینی و ایثار شهدا است

امنیت، عزت و اقتدار امروزمان مرهون حماسه‌آفرینی و ایثار شهدا است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس امروز در حاشیه مراسم استقبال از ده شهید گمنام دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و  مقاومت به نسل نوجوان و جوان کشور باید یکی از اولویتهای مهم کشور باشد اظهار داشت: امنیت، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی و ایثار شهدا است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه شهادت مسیر ابدی سعادت در زندگی دنیا و آخرت است افزود: تبیین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت برای نسل نوجوان و جوان کشور همانطور که اشاره شد یکی از اولویتهای اصلی کشور است که باید همواره مورد توجه اهالی فرهنگ و هنر قرار بگیرد.

سردار بوعلی حضور پُرشور نسل جوان در مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدا را تاییدی بر مدعای خود دانست و افزود: رسانه‌های انقلابی سَبک زندگی شهدا را به عنوان شاخص و الگو به نسل مومن و انقلابی که آینده‌ساز کشور هستند معرفی نمایند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه افزود: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان شایسته‌ای برای این شهدای بزرگوار خواهد بود و برنامه‌های شاخصی برای استقبال از پیکرهای مطهر این شهیدان برگزار خواهد شد که در روزهای آتی جزییات آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید