امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون خون شهداست

امنیت و آرامش امروز جامعه، مرهون خون شهداست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سعید میربها» جانباز دوران دفاع مقدس صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: موزه‌های دفاع مقدس و مراکز فرهنگی در واقع احیاگر فرهنگ شهدا برای نسل‌های بعد کشور هستند.

فرماندار اسبق قزوین افزود: هرگز شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنها در آن روزهای سخت جنگ تحمیلی به فکر منافع مادی نبودند و امروز نیز چشم داشتی ندارند و باید توجه داشته باشیم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

میربها خاطر نشان کرد: در حمایت و همکاری در جهت سخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز ضمن تشکر از همراهی «میربها» در حمایت از ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین گفت: خوشبختانه همراهی و همکاری مسئولین استان در ساخت موزه دفاع مقدس قزوین بسیار پررنگ و ستودنی است که امیدواریم با این روند، فاز نخست مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید