انتخابات تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی

انتخابات تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی


حجت الاسلام «محمد محمدی»امام جمعه شهرستان جم در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا وتبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت:حضور در انتخابات پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت و تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی هست.

وی با اشاره به بصیرت و حماسه‌آفرینی مردم ایران در میدان انتخابات اظهار کرد: این انتخابات با مشارکت همگانی مهم‌ترین انتخابات انقلاب اسلامی هست.

امام جمعه‌ شهر جم شرکت در انتخابات را ضمن پاسداشت و تداوم راه شهدای خدمت تضمین‌کننده ماندگاری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: انتخاب کاندید اصلح بسیار مهم هست.

وی با تأکید بر اینکه کسی را انتخاب کنیم که ادامه‌دهنده‌ی مسیر خدمت در نظام مقدس اسلامی ایران باشد افزود: رئیس جمهور آینده باید سیره شهید جمهورِ رئیسی را ادامه دهد.

محمدی با بیان اینکه فرد اصلح زمین دوست و دشمن را تشخیص می‌دهد تصریح کرد: کاندیداهایی می‌توانند این مسیر را طی کنند که ایمان راسخ به مبانی انقلاب اسلامی داشته باشند.

امام جمعه‌ شهر جم گفت: رئیس جمهور آینده باید همان‌ راهی که آیت‌‌الله شهید رئیسی در تعریف اقتدار و جایگاه و مبانی انقلاب اسلامی در دنیا کرد و عزت و دیپلماسی مقاومت از جمهوری اسلامی ایران  در دنیا به نمایش گذاشت را داشته باشد.

وی به مکتب و دستاوردهای جهانی شهید رئیسی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این دستاوردها را ما باید به یک مطالبه از کاندیداها تبدیل کنیم.

محمدی با بیان اینکه این انتخابات یک انتخابات ویژه می‌باشد و لزوم مشارکت در آن یک اصل راهبردی هست بیان داشت : خنثی‌سازی جنگ ترکیبی دشمنان ما را به قله خواهد رساند و با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمن را ناامید و دوستان را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید