انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است

انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، نشست ستاد انتخابات استان ایلام به ریاست «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در این نشست اظهارداشت: این جلسه برای ما سخت است، در سوگ شهادت رییس‌جمهوری هستیم که خستگی‌ناپذیری و خدمت بی‌وقفه او موجب شد که در عمق وجود همه مردم نفوذ پیدا کندکه در واقع آیت‌الله رئیسی امید محرومان و مستضعفان جامعه بود.

«بهرام‌نیا»خاطرنشان کرد: شهید خدمت آیت‌الله‌«رئیسی» راه امید را همواره کرد و بذر امید را کاشت که این برای محرومان و مظلومان امیدبخش بود. این راه و گفتمان قطع به یقین نصب‌العین همه کسانی است که ردای خدمت به تن خواهند کرد.

وی بیان داشت: این جلسه آغازگر مسیر برای رییس‌جمهوری است که پس از انتخابات ردای خدمت را بر تن خواهد کرد و اجرا کننده منویات مقام معظم‌رهبری و ادامه‌دهند راه رییس‌جمهور شهید در خدمت به مردم است.

نماینده دولت در استان ادامه داد: امروز کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زده شد و ان‌شاالله با هم‌دلی و هم‌راهی هیات اجرایی و هیات نظارت، شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه خواهیم بود.

وی افزود: وظیفه ما به عنوان حوزه اجرایی انتخابات و وظیفه دستگاه‌های نظارتی، برگزاری انتخاباتی سالم بدون هیچ زاویه انحرافی است که در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حیث میزان مشارکت، استان ایلام رتبه چهارم کشور و در بحث فرآیند‌ها و پیکربندی انتخاباتی این استان موفق به کسب رتبه عالی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فراهم شود تا مردم بتوانند در انتخابات مشارکت داشته باشند و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌ها تقویت شوند و با آمادگی کامل و همچنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری کنیم و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.

وی با تاکید بر انسجام و هم‌دلی مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، گفت: رای مردم که به صندوق ریخته می‌شود در واقع تبلور فکر و اندیشه مردم است و این فرآیند از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است.

براساس این گزارش، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در این نشست از ستاد انتخابات استان، هیات‌های اجرایی و هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید