انتخابات ۲۸ خرداد پیروزی اسلام در برابر جبهه کفر بود

انتخابات ۲۸ خرداد پیروزی اسلام در برابر جبهه کفر بود



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز دوشنبه در جمع کارکنان و پرسنل انتظامی استان همدان افزود: همه جبهه کفر و بدخواهان نسبت به امام راحل و اسلام از داخل و خارج دست به دست هم دادند تا مردم پای صندوق رای حاضر نشوند و مردم به جمهوری اسلامی ایران نه بگویند.

وی اضافه کرد: همه می گفتند انتخابات ۲۸ خرداد امنیتی ترین انتخابات تاریخ انقلاب خواهد بود اما با حضور مقتدرانه ناجا، امن ترین و سالم ترین انتخابات برگزار شد به گونه ای که هیچ مساله امنیتی روز انتخابات نداشتیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمن درصدد جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق رای بود اما بُعد انقلابی و وظیفه اسلامی ناجا نقطه عطفی در تاریخ این نیرو شد و همه خانواده بزرگ ناجا در پای صندوق رای حضور یافتند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه ناجا ظرفیت بزرگ خود را در انتخابات نشان داد افزود: این نیرو در صورت جوشش می تواند نقش تعیین کننده در معادلات سیاسی نیز داشته باشد چرا که به علت ارتباط بیشتر با مردم قدرت بسیج کردن آنان را دارد.

وی اظهار داشت: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، «ناجا تنها نیروی مسلح اجتماعی است که به علت ارتباط بیشتر با مردم می تواند با برخورد مشفقانه به اندازه ۱۰ دستگاه آبرو جمع کند.»

در این آیین از خانواده سه شهید سرافراز انتظامی استان همدان تجلیل شد.



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید