انتخاب “رییسی” امید برای مبارزه با فساد را درقوه مجریه افزایش داد

انتخاب "رییسی"  امید برای مبارزه با فساد را درقوه مجریه افزایش داد



به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار مرتضی طلایی شامگاه جمعه در گردهمایی همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی در بجنورد اظهار داشت: حماسه ای که مردم در ۲۸ خرداد ماه انتخابات ۱۴۰۰ با وجود مشکلات فراوان خلق کردند ،بی نظیر بود و باید ریشه‌های این حماسه واکاوی و در راستای حل بهتر مشکلات تلاش شود.
رییس ستاد انتخابات شورای وحدت استان تهران اظهارداشت : اکنون نقش مردم  بیش از گذشته برجسته است و باید در کنار دولت برای استقرار نظام اسلامی تلاش کنند و در این راه همه ادیان ،مذاهب و شهروندان باید مشارکت داشته باشند.
وی  خاطرنشان کرد : تشکیل دولت و امت اسلامی به واسطه انقلاب ایران شکل گرفت و اکنون با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در خردادماه  ۱۴۰۰ نوبت اجرای تمدن اسلامی است .

سردار طلایی با بیان این که خون شهداء ، انقلاب ایران را بیمه کرد اظهارداشت : شهدا سر دادند تا ما سرور باشیم و عزتمندانه زندگی کنیم و  هیچ عنصری به اندازه خون شهدا نمی تواند پشتوانه این انقلاب باشد و خون شهدا بود که تاثیر مهمی بر ایجاد خلق حماسه ۱۴۰۰ داشت.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: تاب آوری مردم در مقابل تحریم ها به پشتوانه خون شهداست و جوانان ما نیز ثابت کردنده اند که همواره پای نظام ایستاده‌اند و از ارزش های شهدا و انقلاب دفاع خواهند کرد.
سردار طلایی وجود رهبر معظم انقلاب را عامل اصلی پیروزی و موفقیت مردم ایران در تمام صحنه های انقلاب اعلام کرد و اظهارداشت : رهبر معظم انقلاب کشتی نظام را در تمام طوفان ها به خوبی هدایت کرد و مردم ما هم به خوبی پای رهبر ایستاده اند.
اعتماد به جوانان دولت سیزدهم 
 دبیرکل همتا جوانان را موتور محرکه در دولت سیزدهم اعلام کرد و اظهارداشت : باید فضایی را آماده کنیم تا جوانان در تمام صحنه ها حضور یابند و با هم افزایی در جهت اصلاح حکومت اسلامی تلاش کنند.
سردا طلایی اظهارداشت : مکتب شهید سلیمانی ابعاد سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی را به همراه داشت و چیزی که سلیمانی را ماندگار کرده است مکتب اجتماعی است و آغوش این شهید بزرگوار برای همه باز بود و چپ و راست برای او معنا نداشت و این شاخص‌ها اصلی جبهه همتا را تشکیل می‌دهند  و ما با به کارگیری جوانان همچون یک دانشگاه هویت سازی کنیم و جوانان را آموزش دهیم تا به خوبی رشد کنند و با این شاخصه های مهم شناخته شویم.
عضو اسبق شورای شهر تهران افزود : مشکل کشور ما این است که طیف گذشته با جوانان دیالوگ نداشت،  چرا که جوانان امروز ادبیات و زبان خاص خود را دارد و باید با زبان آنها صحبت کرد و در این صورت است که مردم به ما اعتماد خواهند کرد و می توانیم پایگاهی برای جوانان و مردم باشیم.
رسیدگی ویژه به مشکلات خراسان شمالی
رییس شورای سیاستگذاری همتا ا ستان خراسان شمالی نیز در ادامه گفت:  این تشکل در استان از نخبگان و جوانان تشکیل شد که در کنار دیگر نیروهای انقلابی در انتخابات ۱۴۰۰ فعال شدند  و موفق شدند تا حماسه ای را با مشارکت ۶۴ درصد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خلق کنند.
دکتر رضا وحدانی افزود: مردم استان در تمام صحنه ها پای نظام ایستاده اند ولی اکنون درد و دل هایی نیز دارند که باید به آنها رسیدگی شود ، چرا که این با وجود پتانسیل های دامپروری، صنعت، کشاورزی و گردشگری همچنان محروم است و در اکثر شاخص ها از استان های هم ردیف خود عقب است.
این فعال سیاسی افزود: خراسان شمالی در شاخص های ازدواج، اشتغال و صنعت عقب است و با وجود موقعیت مناسب گردشگری دز این زمینه سرمایه گذاری مناسبی نشده است.
وی حاشیه نشینی را از دیگر معضلات استان عنوان کرد و گفت: از آن جایی که بعد از برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ تمامی قوا همدست و در دست یک جریان قرار دارد نیاز است تا دولت با همدلی سایر قوا نگاه ویژه ای به این استان داشته باشد.
وحدانی ادامه داد: مدیرانی  که در آینده برای این استان از سوی رییس جمهوری منتخب منصوب می شوند، باید در میان مردم و از خود مردم باشند تا بتوانند مشکلات استان را کاهش دهند.
 



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید