نماد سایت مجاهدت

. انتقاد از اظهارات و شهادت را ابزاری برای امتیازخواهی قرار می‌دهند مسیح مهاجری در سر…


.
? انتقاد از اظهارات و شهادت را ابزاری برای امتیازخواهی قرار می‌دهند

?مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پدیده عجیبی که این روزها در کشاکش مخالفت و موافقت با ورود نظامیان به عرصه رقابت بر سر تصاحب صندلی مشاهده شده، سخنان بعضی از خود نظامیان در توجیه رئیس‌جمهور شدن نظامیان است.

?یکی از همین حضرات[سردار کوثری] گفته چطور است که ما نظامی‌ها باید برویم بشویم ولی حق نداریم رئیس‌جمهور شویم؟

?ایشان لابد به این نکته توجه نداشته که شهادت مخصوص نظامیان نبوده و نیست. چند برابر نظامیانی که شهید شده‌اند، مردم عادی، چه در جبهه جنگ و چه قبل و بعد از جنگ به رسیده‌اند و این یک امر اختصاصی برای نظامیان نبوده و نیست.

?عجیب‌تر از سخن این نظامی پیش‌کسوت که شهادت را ابزاری برای امتیازخواهی قرار داد، سخن یک نظامی پیش‌کسوت دیگر[محسن رفیقدوست] است که گفته اگر یک نظامی رئیس‌جمهور شود، در مدت یکسال تمام مشکلات کشور را حل خواهد کرد! مواجهه با چنین پدیده‌های عجیبی هرچند در کشور ما رایج شده، ولی خوشبختانه مردم ایران با رشد سیاسی و فکری بسیار بالائی که دارند این قبیل تبلیغات سیاسی بی‌پشتوانه را نمی‌پذیرند و حتی چنین مبالغه‌هائی را نشانه عدم صداقت و یا لااقل عدم آشنائی گوینده آن با شرایط کشور تلقی می‌کنند.

?آفات ورود نظامیان به رقابت‌های سیاسی مثل روز روشن بود، سخنان این دو نظامی پیش‌کسوت، آن را روشن‌تر کرد؛ آفتاب آمد دلیل آفتاب.

? عکس:



منبع

eslahaat_press@

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
خروج از نسخه موبایل