انصارالله: به حمایت از غزه با قدرت ادامه می‌دهیم

انصارالله: به حمایت از غزه با قدرت ادامه می‌دهیم


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت‌های وحشیانه‌ای که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز در اردوگاه الشاطی و محله التفاح غزه انجام داد، با صدور بیانیه اعلام کرد: جنگ نسل کشی صهیونیست‌ها علیه فرزندان ما در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن دو کشتار هولناک در اردوگاه الشاطی و محله التفاح بود.

در بیانیه انصارالله به این منظور آمده هست: تجاوزات وحشیانه اشغالگران علیه غزه برای دویست و شصتمین روز متوالی، هرگز حمایت یمنی‌ها از مردم و مقاومت فلسطین را تضعیف نخواهد کرد.

دفتر سیاسی انصارالله افزود: ما مجدداً جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین را محکوم و بر اهمیت ادامه حمایت از این مردم و استواری آنها در برابر دشمن اشغالگر، با استفاده از همه امکانات موجود تاکید می‌کنیم.

این جنبش با تاکید بر هماهنگی بیشتر یمن در چهارچوب محور مقاومت و همچنین همه آزادگان جهان برای کمک به توقف جنگ نسل کشی علیه غزه تصریح کرد: ما همچنین حملات تجاوزکارانه آمریکایی- انگلیسی به یمن را به شدت محکوم می‌کنیم و تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن جدا از جنگ نسل کشی علیه نوار غزه نیست.

در ادامه این بیانیه آمده هست: متجاوزان به یمن همان طرف‌هایی هستند که در جنایات مستمر نسل کشی علیه مردم فلسطین در غزه دست دارند. هدف متجاوزان به یمن، حمایت از رژیم صهیونیستی، منزوی کردن مردم فلسطین و مجازات کسانی هست که از این مردم حمایت می‌کنند.

این بیانیه بعد از آن صادر شد که ارتش رژیم اشغالگر در دو جنایت وحشیانه در محله التفاح و اردوگاه الشاطی غزه دست کم ۵۰ فلسطینی را به شهادت رساند و ده‌ها تن را زخمی کرد.

بعد از ظهر دیروز صهیونیست‌ها محله التفاح و اردوگاه الشاطی در غزه را هدف حملات وحشیانه هوایی و توپخانه‌ای خود قرار دادند که در جریان آن تعداد زیادی از خانه‌ها کاملاً ویران شد و ده‌ها نفر که اغلب آنها زن و کودک بودند به شهادت رسیدند.

در راستای ادامه حمایت از مردم و مقاومت غزه، نیرو‌های مسلح یمن و مقاومت اسلامی در عراق از انجام دو عملیات مشترک ضد صهیونیستی خبر دادند.

بر این اساس، نیرو‌های مسلح یمن و مقاومت اسلامی عراق در دو عملیات مشترک ۴ فروند کشتی را در بندر حیفای اشغالی و یک کشتی را در دریای مدیترانه که به سمت بندر حیفا حرکت می‌کرد مورد هدف قرار دادند.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد که در اولین عملیات، ۴ کشتی در بندر حیفا که متعلق به شرکت‌هایی بود که ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرده بودند، از جمله دو کشتی حامل سیمان و دو کشتی باری هدف قرار گرفتند.

به گفته یحیی سریع، در عملیات دوم، کشتی «Shorthorn Express» در دریای مدیترانه که در حال حرکت به سمت بندر حیفا بود مورد هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تصریح کرد که این دو عملیات با تعدادی پهپاد انجام شد و مستقیماً به هدف اصابت کرد و تلفات وارد شده به دشمن دقیق و مستقیم بود.

یحیی سریع همچنین تاکید کرد که نیرو‌های مسلح یمن تا پایان تجاوز اشغالگران علیه غزه و رفع کامل محاصره این منطقه، به عملیات‌های نظامی مشترک خود با مقاومت عراق در حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید