انفجاری که الگوی خباثت منافقین علیه مردم شد

انفجاری که الگوی خباثت منافقین علیه مردم شد

به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، ۳۰ خرداد سال ۱۳۷۳ انفجاری در حرم امام‌رضا (ع) صورت گرفت که برای مردم غیر قابل باور و در عین حال تنفر برانگیز بود، این حادثه ساعت ۱۴:۲۶ روز دوشنبه همزمان با عاشورای حسینی و در حالی که در رواق‌ها، صحن‌ها، بست‌ها و اطراف ضریح مطهر امام‌رضا (ع) مردم به عزاداری مشغول بودند، اتفاق افتاد. 

انفجاری که حد و مرز شرافت منافقین را شکست

این بمب‌گذاری در محلی واقع در قسمت بالای سر ضریح حضرت رضا (ع) صورت گرفته بود. کارشناسان حجم آن بمب را حدود ۱۰ پوند (۴.۵ کیلوگرم) ماده منفجره تی.ان.تی تخمین زدند، متاسفانه در این حادثه ۲۶ نفر جان باختند و بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شدند.

در پی این انفجار، ده‏ها تن از زائران و علاقمندان اهل بیت (ع) در حرم امام رضا (ع) شهید یا مجروح شدند و خسارت زیادی به حرم رضوی وارد آمد. پس از این اقدام ضد بشری، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) طی پیامی فرمودند: «منافقین کوردل نشان دادند که برای حریم مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز هیچ گونه حرمتی قائل نیستند. دشمنان منافق، معاند و سنگدل، با این جنایت نشان دادند که به هیچ یک از موازین انسانی پایبند نیستند و دشمنی آنان با ملت غیور و مؤمن ایران، هیچ حد و مرزی را نمی‏‌شناسد».

انفجاری که حد و مرز شرافت منافقین را شکست

انتهای پیام/ 112

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید