انقلاب اسلامی، نقطه عطف تاریخ ایران و جهان است

انقلاب اسلامی، نقطه عطف تاریخ ایران و جهان است


«محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه شامگاه (سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد چهارمین شهید محراب شهر کرمانشاه اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف تاریخی مردم ایران و جهان مستضعفین است.

صحرایی با اشاره به دوران حکومت پهلوی گفت: پادشاهان دوره پهلوی نه در فضیلت اخلاقی و نه در علم و پایگاه سلامت خانوادگی سرآمد نبودند و تنها ویژگی رضاخان و پسرش سرسپردگی به بیگانگان بود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انقلاب اسلامی به عنوان یک نقطه عطف تاریخی، نقش برجسته امام خمینی (ره) در هدایت مردم ایران به سوی استقلال و عزت ملی را بزرگ دانست و گفت: امام خمینی (ره) با اقدامات خود، پاسخگوی فطرت و هویت ایرانی-اسلامی مردم بود.

وی به نقش حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مرجع تقلید و عارف وارسته در رهایی مردم ایران اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) پاسخ به فطرت و هویت ما ایرانی‌ها داد و عزت کنونی ایران را به ارمغان آورد و از زمانی که ایران بر پای خود ایستاده است، انواع دشمنی‌ توسط کسانی که بساط ظلم آنها جمع شده، انجام شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ امام خمینی (ره) از دهه بیست تا سال ۱۳۵۷ در روشنگری برای مردم ایران گفت: حضرت امام با آشنایی مردم با اسلام و حرکت گام به گام آنها، انقلاب را شکل داد و ایده جمهوری اسلامی را در میدان تحقق بخشید. امام خمینی (ره) اولین انقلاب در تاریخ بشر را محقق کرد که پس از انقلاب برای اصل نظام از مردم رای گیری شد.

صحرایی افزود: انقلاب اسلامی نعمتی بود که خداوند به مردم ایران هدیه کرد و مردم با تمام وجود از آن نگهداری می‌کنند. از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز بیش از ۴۰ انتخابات برگزار شده و مردم با وجود تفاوت در مشارکت هر انتخابات، همواره مردم انتخاب کننده بوده‌اند.

وی به دستاوردهای اقتصادی دولت سیزدهم اشاره کرد و متذکر شد: استان کرمانشاه در دهه ۹۰ شش سال پیاپی رتبه اول بیکاری کشور را داشت و در سال ۹۸ نرخ بیکاری ۲۲.۵ درصد بود که با تلاش‌ دولت شهید رئیسی، این نرخ به ۱۲.۳ درصد رسیده است و برنامه امسال دولت این است که نرخ بیکاری استان را یک رقمی کند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید