انقلاب ما بر اساس اسلام ناب و اهل‌بیت (ع) شکل گرفته است

انقلاب ما بر اساس اسلام ناب و اهل‌بیت (ع) شکل گرفته است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز در دوشنبه در جمع نمایندگان ولی‌فقیه در ادارات و جمعی از طلاب جهت زیارت پرچم متبرک حرم امام رضا‌(ع) اظهار داشت: حرکتی که دشمن انجام داده و فیلم‌هایی در مخالفت با مهدویت و ولایت درست می‌کنند، پشت این اتفاق هم اهداف سیاسی است و مبارزه با انقلاب اسلامی ایران است. این قضیه چند هدف دارد و اولین هدف اسلام هراسی است، چون از اسلام ضربه خورده‌اند آن هم از اسلامی که ایران قناعت کرده است.

وی بیان کرد: اسلام ایران، اسلام ناب محمدی‌ (ص) است و به دلیل ضربه خوردن از این اسلام است که اینگونه فیلم هارا تهیه می‌کنند برای اینکه فکر جهانیان را نسبت به ایران و اسلام خراب بکنند.

حجت‌الاسلام مرادبیگی عنوان کرد: این قضیه هم در هالیوود هست و هم در جشنواره‌های خارجی سیاسی مانند همین جشنواره کن که همین فیلم عنکبوت مقدس در آن دو نمره بیشتر نیاورده بود و جزء رتبه‌های اخر در جشنواره بوده اما به علت جریان سیاسی پشت این فیلم، این جایزه را به آن‌ دادند که این نشان دهنده این مسئله است که دشمن دنبال این است که تفکر اسلامی مردم ایران را در سطح دنیا مورد خدشه قرار دهند‌.

وی تصریح کرد: دومین هدف دشمنان این است که انقلاب دیگری به مانند انقلاب ایران که بر اساس تفکر و ایمان به اهل‌بیت (ع) شکل گرفته دیگر در هیچ جای دنیا اتفاق نیافتد و شکل نگیرد چون همین انقلاب باعث شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه شد.

مدیر‌ حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: مقامات رژیم صهیونیستی خودشان اقرار کردند که ما در محاصره پنج طرف هستیم‌ و ایران به مرز ما رسیده است که این یعنی ممکن است پایان ما نزدیک باشد. انقلاب ما بر اساس اسلام ناب و اهل‌بیت (ع) شکل گرفته و این به خاطر نزدیکی جوانان ایرانی به اهل‌بیت و تفکر علوی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید