انهدام ۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه

انهدام ۲ باند بزرگ جعل اسناد دولتی در کرمانشاه


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی و پلیس فتا از فعالیت باندهای سازمان یافته در زمینه جعل اسناد هویتی و مدارک شناسایی در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی خود موفق به شناسایی دو باند سازمان یافته در رابطه با جعل اسناد دولتی شده و طی عملیات هایی منجسم و مقتدرانه ۱۴ عضو آنها را دستگیر کردند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای باند بیش از سه هزار سند و مدرک جعل شده و اوراق هویتی جعلی که به گفته متهمان برای برخی از آنها تا مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال هم وجه دریافت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: حوزه فعالیت اعضای باندهای متلاشی شده حتی به خارج از استان کرمانشاه هم کشیده شده بود و از استانهای دیگر نیز سفارش دریافت کرده بودند.

وی یادآوری کرد: با اقدام به موقع ماموران پلیس آگاهی و فتا در شناسایی و دستگیری اعضای باند جعل اسناد دولتی، مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال نیز در حساب بانکی آنها مسدود شد.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به شناسایی و مسدود شدن بیش از ۱۰۰ گروه در فضای مجازی که متعلق به باندهای سازمان یافته جعل اسناد و مدارک دولتی و اوراق شناسایی می باشد، گفت: افرادی هم که متقاضی اسناد جعلی هستند تحت تعقیب قرار دارند، چرا که استفاده از آنها جرم بوده و قطعا با این افراد نیز برخورد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید