نماد سایت مجاهدت

انواع فیلم استرچ

امروزه بسته‌ بندی کالاها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. به‌ طوری ‌که هیچ ‌یک از محصولات به‌ویژه مواد غذایی آسیب‌ندیده و یا فاسد نمی‌شود.  فیلم استرچ یکی از محصولاتی است که در هنگام بسته‌بندی کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول بیشتر در زمان‌هایی به کار خواهد رفت که کالاها دارای وزن و حجم زیادی باشند.  درواقع فیلم استرچ یک روکش پلاستیکی است که بسیار محکم بوده و باعث می‌شود تا بسته‌بندی شما مستحکم‌تر شود و شما در زمان انبار کردن و یا جابجایی آن مشکلی نداشته باشید. این روکش جهت هدف‌های متعددی همچون بسته‌بندی کالاهای پرحجم، بسته‌بندی‌های صنعتی در قسمت تدارک‌ها و برای شرکت‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در مورد انواع فیلم استرچ آن توضیحات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

فیلم استرچ چیست؟

استرچ غذایی چیست ؟  یا فیلم استرچ چیست؟  اگر با فیلم استرچ آشنایی ندارید، لازم است بگوییم که این محصول به‌صورت کششی بوده و در صنایع مختلف بویژه مواد غذایی جهت بسته ‌بندی کالاها به ‌وفور استفاده می‌شود. هدف از استفاده فیلم استرچ این است که از محصولات مختلف در زمان جا به ‌جایی انبار و حمل‌ و نقل حفاظت شود.

 در این محصول از مواد بسیار منعطفی استفاده‌ شده که باعث می‌شود این روکش پلاستیکی بسیار فرم پذیر و منعطف باشد. فیلم استرچ ها متشکل از چندین لایه پلاستیکی و پلی‌اتیلن هستند و خاصیت کشسانی بالایی دارند. به ‌همین خاطر به ‌راحتی در هر نوع کالای پیچیده خواهند شد.

همچنین رنگ این محصولات نیز کاملاً شفاف و بی‌رنگ است. اما شما می ‌توانید در رنگ ‌بندی‌های متنوع نیز آن‌ها را خریداری کنید. معمولاً فیلم استرچ ها به شکل رولی یا به‌ صورت توپی در اندازه‌ها و رنگ و عرضه شده و همچنین ضخامت‌های گوناگون به تولید می‌رسند. اما شما می‌توانید آن‌ ها را در مدل‌های کارتونی نیز خریداری کنید.

وجود تنوع در عرضه فیلم استرچ ها باعث شده تا شما بتوانید  استرچ مناسب کالای خود را خریداری کنید. از طرف دیگر نحوه تولید این محصول به دو شکل انجام می‌شود که روی ویژگی‌های  بسته بندی  نیز تاثیرگذار خواهد بود. ازجمله این روش‌ها می‌توان به روش ریخته‌گری و دمش اشاره کرد.

انواع فیلم استرچ

فیلم استرچ ها  از نظر ابعاد،رنگ، ضخامت و همچنین نوع استفاده در انواع مختلفی قرار می‌گیرند. اما اگر بخواهیم به ‌طورکلی این محصولات را دسته‌بندی کنیم، در دو دسته ماشینی و غیره ماشینی قرار خواهند گرفت.

فیلم استرچ های ماشینی

فیلم استرچ های ماشینی به وسیله دستگاه‌های بسته‌بندی رب استفاده می‌شوند. از جمله مزایای این محصولات می ‌توان به سطح ایمنی بالا، استفاده راحت ‌تر، هزینه کمتر و راندمان بالا برای بسته ‌بندی اشاره نمود. بهترین فیلم استرچ های ماشینی عبارت ‌اند از:

 فیلم استرچ های  غیر ماشینی

این نوع فلم استرچ ها نیز برای بسته ‌بندی کالاهای مختلف مناسب هستند. اما مهار آن‌ها نسبت ‌به مدل‌های ماشینی تا حدودی سخت‌تر است و همچنین ممکن است هزینه‌ی بالاتری داشته باشد. از جمله بهترین فیلم سرچ های غیر ماشینی می‌توان به مدل رنگی، استرچ UVI استرچ هواکش، استرچ تقویت شده، مدل NO COLING مدل UVI اشاره کرد.

ویژگی استرچ ها

همان‌طور که در بخش قبل نیز به این موضوع اشاره شد، کاربرد اصلی فیلم استرچ ها این است که از کالا محافظت کرده و حمل ‌و نقل و جابجایی محصولات مختلف به ‌ویژه مواد غذایی را راحت‌ تر کنند. به‌همین خاطر می‌توان متوجه شد که فیلم استرچ می‌تواند جهت بسته ‌بندی تمامی کالاها به کار برده شده و امنیت موردنظر آن‌ها را تامین تامین کند. از جمله بیشترین کالاهایی که از فیلم استرچ استفاده می‌کنند، می‌توان به مواد غذایی، پالت ها، اسناد، ماشین ‌آلات، جعبه‌ها و غیره اشاره کرد.

 خصوصیات این محصول به مواد اولیه و همچنین نحوه تولید بستگی خواهد داشت و آگاهی نسبت ‌به خواص پیوست فیلم استرچ  در زمان استفاده برای شرکت‌ها و صنایع دیگر بسیار حائز اهمیت است. ازجمله ویژگی‌های انواع فیلم استرچ می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

شما می‌توانید برای خرید انواع استرچ ها  و همچنین نایلون‌های بسته‌بندی به سایت   شمس پلاست طب مراجعه کرده و محصولات و محصولات موردنظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل