انگشتر بندانگشتی چیست؟ رو مد و به روز ترین انگشتر ها کدام اند؟

یکی از مدرن ترین و جدیدترین زیورآلاتی که در بازار عرضه می‌شود و طرفداران زیادی دارد انگشتر بند انگشتی است. این نوع از انگشتر انواع مختلفی دارد و در سراسر جهان از آن استفاده می شود.

اروپایی ها چندین سال پیش تصمیم به طراحی این نوع از انگشتر ها گرفتند. مدل های مختلفی نیز دارد. این مطلب قصد داریم در رابطه با مدل ها و  ویژگی های آن صحبت کنیم.

انگشتر بند انگشتی چیست؟

 انگشتر بند انگشتی بسیار زیاد مورد توجه قرار می‌گیرد. همان طور که گفته شد جنس های مختلفی دارند. جذابیت خاصی به استایل ها می دهد. با توجه به سلیقه افراد می‌توانند از مدل های مختلف آن استفاده کنند. افراد معروف از این نوع انگشتر استفاده می کنند. به سرعت این مدل از انگشتر جایگاه خوبی در مد و استایل پیدا کرد.

این انگشتر از جنس طلا نیز ساخته می شود. معمولاً رنگ‌های نقره‌ای و سفید آن ها طرفداران زیادی دارد. به شکل های ساده و یا با طرح های مختلف می توان آن ها را یافت.

جذابیت انگشتر بند انگشتی

انگشتر بند انگشتی بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. از جمله انگشتر هایی است که در سراسر جهان محبوب می باشد. این انگشتر ظرافت خاصی به انگشت می‌دهد.

 به دلیل کوچک بودن معمولاً باعث زیبایی انگشتان می شود. با توجه به فرم دست ها می توان از آن استفاده کرد. این انگشتر در وسط انگشت قرار می گیرد و باعث می شود تا انگشت بزرگتر نشان داده شود. این انگشتر ها طرح های جذابی دارند؛ اما در سال‌های طولانی جذابیت خود را حفظ کرده اند.

انواع مختلف انگشتر بند انگشتی

 انگشتر بند انگشتی معمولاً به صورت حلقه های نازک می باشند و بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند. در کنار سایر اکسسوری ها هم می‌توان از این طرح های ساده استفاده کرد. به دلیل سادگی که دارند، در کنار سایر انگشتر ها استفاده می شوند.

 انگشتر بند انگشتی نگین دار یکی از مدل های پرطرفدار می باشد. نگین های انگشتر باعث می شود تا ظاهری زیبا داشته باشد. در این مدل ها از نماد هایی مثل گل، تاج، علامت بی نهایت، پاپیون، چشم نظر و…. استفاده می شود. همچنین افرادی که به کار  ساخت زیورآلات مشغول هستند این انگشتر ها را به شکل های نگین دار می سازند.

انواع مختلف انگشتر بند انگشتی

مدل های اسپرتی نیز یکی از جدیدترین مدل های انگشتر بند انگشتی هستند و طرح های خاصی دارند. افرادی که به طرح های ساده علاقه دارند معمولا از این مدل ها استفاده می کنند.

معمولاً رنگ این نوع از انگشترها مشکی هستند و طرح های آن ها معمولا به شکل های ضربان قلب یا شکل های دایره و موج دار هستند.

برای خرید انواع قطعات ساخت زیورآلات به سایت بهلاین مراجعه کنید.

روش های ست کردن

افرادی که قصد استفاده از انگشتر بند انگشتی را دارند به دنبال روش های ست کردن این اکسسوری می باشند . یکی از روش هایی که برای ست کردن مورد استفاده قرار می گیرد این است که یک انگشتر را فرد در انگشت حلقه اشاره خود می‌اندازد.

 در کنار آن می توان از انگشت دیگر در انگشت میانه استفاده کرد. یکی دیگر از روش های ست کردن این است که انگشتر بند انگشتی در کنار انگشتر ساده استفاده شود. این کار نیز باعث جذاب تر شدن انگشت می شود.

روش بعدی به این صورت است که یک انگشتر در انگشت کوچک و یک انگشتر دیگر در انگشت اشاره استفاده می شود. بعضی از افراد یک انگشتر دیگر را در انگشت وسط خود می اندازند.

ست کردن انواع انگشتر بند انگشتی

برخی از افراد یک انگشتر ساده را در انگشت شست خود نیز استفاده می کنند. با توجه به سلیقه خود می توانید این انگشترها را ست کنید.

هنگام ست کردن انگشتر بند انگشتی به این موضوع توجه کنید که هر یک از انگشتان معنا و نماد خاصی دارند. اگر در انگشت وسط خود انگشتر بیاندازید نشانه زیبایی و تعادل است.

 انگشت شست نشانه سخاوتمندی و ثروت و انگشت حلقه در دست چپ نشانه متاهل بودن وفاداری است. بنابراین اگر به معنی و مفهوم هر یک از انگشتان اهمیت می دهید در مورد این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با انواع انگشتر بند انگشتی صحبت کنیم و همچنین روش هایی را که می توانید با استفاده از آن این انگشت را ست کنید.

این انگشتر ها انواع مختلفی دارند و روزبه‌روز تنوع آن ها نیز افزایش می یابد. جنس های مختلفی از آن ها را می توانید تهیه کنید که معمولا افراد از جنس طلا و استیل این انگشترها استفاده می کنند.

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید