اهتزاز پرچم مقاومت، توطئه‌های نظام سلطه را در جنگ شناختی خنثی می‌کند

اهتزاز پرچم مقاومت، توطئه‌های نظام سلطه را در جنگ شناختی خنثی می‌کند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه‌السلام مشهد ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت و تبریک به مناسبت اجرای عمملیات وعده صادق ۲، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس روحانیون و طلاب، اهل اقدام بودند و درس جهاد را با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به منصه ظهور رساندند و جمعی از آنها به قافله شهدا پیوستند. خوشا به سعادت آنها که در زمان نیاز اسلام به میدان آمدند و از ارزش‌ها دفاع کردند.

وی افزود: امروز هم شما طلاب جوان، مشق عشق و زندگی به سبک شهدا را می‌آموزید تا در موقع نیاز با تاسی به شهیدان در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همه شهدا بخصوص شهیدان گمنام به‌عنوان واسطه بین خالق و مخلوق اهل کرامت و استجابت دعا هستند، تصریح کرد: استان خراسان رضوی در ۱۴۲ نقطه میزبان شهدای گمنام هست که به اذعان اهالی مناطقی که شهدا در آن آرمیده‌اند؛ این نقاط به کانون حضور مردم تبدیل شده هست.

این مقام مسئول گفت: آحاد جامعه با هرگونه سلیقه و نگاهی به شهدا اعتقاد دارند چراکه آنها اهل صدق، معرفت و دارای صفای باطن بودند؛ بر همین اساس باید سعی شود ارتباط قلبی خود را با شهیدان تقویت کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده بیان داشت: افتتاح یادمان شهید گمنام مدرسه علمیه امام محمد باقر علیه‌السلام سرآغاز گسترش فعالیت‌های طلاب این مدرسه در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هزینه سازش با دشمن به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت هست، خاطرنشان کرد: دشمنی که در برابر انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده هست برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ خدعه‌ای فروگذار نیست؛ بر همین اساس به منظور مقابله با توطئه‌های دشمن وظیفه داریم پرچم مقاومت، مبارزه با ظلم و مقابله با متجاوز را همیشه برافراشته نگه داریم و خود را برای جهاد مستمر آماده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد: امام خمینی (ره) پرچم مقاومت را برافراشتند و با هموار کردن این راه توسط علما و جانفشانی مردم، رهبر معظم انقلاب اسلامی این مسیر را با قدرت پیمودند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به جایگاه شایسته امروز برسد و شما سربازان امام زمان (عج) که آشنا به مسائل روز هستید باید خود را برای تداوم آن آماده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید