اهدای لوح تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان

اهدای لوح تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان

به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس‌ از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با «محمد رضا قاسمی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اهدای لوحی، هفته جهاد کشاورزی را به تمامی جهادگران و تلاشگران عرصه جهاد کشاورزی تبریک گفت.

در متن لوح آمده هست: 

با صلوات بر محمد و آل محمد و اهداء سلام

۲۷ خرداد سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که  یادآور رشادت ها و زحمات بی شائبه جهادگران در سالهای آغازین انقلاب اسلامی و در عرصه های تولید و سازندگی در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب و حضور موثر در صحنه های دفاع مقدس هست را به جنابعالی و تمامی جهاد گران عزیز استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

جهادگران استان سمنان در دفاع مقدس سرآمد بودند و برگ زرین ابتکارات،نوآوری و ایثارهای شهدا، جانبازان و رزمندگانش تاج افتخار استان سلحشور پرور ما هست.

امید آنکه دست اندرکاران جهاد کشاورزی بتوانند در سال «جهش تولید با مشارکت مردم » با عنایات خداوند متعال و به برکت حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه)  و با پیروی از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با خدمت رسانی هرچه بیشتر به کشاورزان و  باپشتیبانی های مادی و معنوی از آنان، سبب خیر، برکت و شکوفایی عرصه های کشاورزی و خودکفایی برای مردمان شریف این دیار باشند.

اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته جهادکشاورزی

اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته جهادکشاورزی

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید