اوحدی: رژیم صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه خواهد خورد

اوحدی: رژیم صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه در لبنان خواهد خورد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ظهر امروز (دوشنبه) در مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید علی حیدری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با بیان اینکه شهید علی حیدری که از جامعه پزشکی در لبنان با مظلومیت به شهادت رسید، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌هایی که خداوند که فقط به انسان عنایت کرده قدرت انتخاب هست و صدای ماندگار شهید حیدری نشان داد که ایشان راه خود را با ایمان به خداوند انتخاب کرده هست.

اوحدی با اشاره به اینکه مبادا فکر کنید شهدا از بین ما رفتند، گفت: یکی از عنایات که خداوند به شهدا داده هست مقام شفاعت هست و باید به شهدای خود افتخار کنیم. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام به خانواده حیدری افزود: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ما هستند باید راه و رسم این شهید گرانقدر برای دانشجویانی که در راه را انتخاب می‌کنند تبیین کنیم.

وی در ادامه به حوادث منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی یکسال هست که در باتلاق مقاومت مردم صبور، شجاع غزه گرفتار شدند و تا کنون به جز شهادت کودکان و زنان بی‌گناه هیچ دستاوردی نداشته هست.

اوحدی خاطرنشان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی حتما سیلی محکم‌تری از جنگ ۳۳ روزه در لبنان خواهد خورد و با ذلت عقب نشینی می‌کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جبهه مقاومت توانسته قدرت خود را به رژیم صهیونیستی نشان داد، گفت: امروز یمن ناو آمریکایی را در دریای سرخ مورد هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید