اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام است

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام است

به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور «غلامحسین مظفری» استاندار جدید به میزبانی استانداری خراسان رضوی و با ریاست آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این نشست با بیان اینکه لازم هست تا مسائل فرهنگی در رأس مسائل مدیریتی استان قرار بگیرد، اظهار داشت: همچنین امیدواریم ضمن موفقیت در تمام جریان‌ها و التزامات فرهنگی که به‌عنوان شهر و استان امام رضا (ع) انجام می‌شود؛ در سایر برنامه‌ها نیز با برکت خدمات فرهنگی که انجام می‌دهید، موفق و پیروز باشید.

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام هست

وی خطاب به استاندار خراسان رضوی افزود: جنابعالی از رزمندگان دفاع مقدس و صاحب سهم در این عرصه هستید و مواریث ارزشمند آن دوران پر افتخار در ساختار فکری و روحی شما نهادینه شده هست؛ ان‌شاءالله از برکات مدیریت شما با این خصوصیات استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه امیدواریم در جریان توسعه فرهنگ رضوی و جلب رضایت امام هشتم (ع) توفیق کامل داشته باشید، تأکید کرد: در حقیقت موفقیت شما، موفقیت ما در انقلاب و اسلام هست، زیرا دولت عامل اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی هست.

اولویت قرار گرفتن مسائل فرهنگی در خراسان رضوی/ موفقیت مدیریتِ استان، موفقیت دولت و نظام هست

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه حکمرانی دینی وظیفه دولت هست و تمام موفقیت‌هایی که دولت در این زمینه پیدا می‌کند موفقیت نظام هست، ادامه داد: آنچه در نظام مهم هست اجرائیات آن و نقشی که در حکمرانی دینی ایفا می‌کند، می‌باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همین راستا طبیعی هست که ما از تمام ذخایر وجودی خود و ظرفیت‌هایی که داریم، برای این موفقیت استفاده خواهیم کرد تا نظام ما قوی‌تر باشد و حکمرانی دینی نظام نیز جدی‌تر و قاطع‌تر صورت بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید