اولویت کمیته امداد راه‌اندازی مشاغل دانش‌بنیان و خانگی است

اولویت کمیته امداد راه‌اندازی مشاغل دانش‌بنیان و خانگی است


مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به چالش‌های اشتغال مددجویان اظهار داشت: موضوع ضمانت یکی از مواردی است که در پرداخت تسهیلات حائز اهمیت است و امیدواریم شرایط ضمانت وام مددجویان تسهیل شود. 

وی با تاکید بر اینکه مددجویان کمیته امداد خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها هستند، افزود: به اذعان بانک‌ها، معوقات مددجویان کمیته امداد در کشور تنها ۱.۵ درصد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: اگر شرایط در کشور مهیا شود، امکان پرداخت تسهیلات بیشتر به طرح‌های اشتغال فراهم می‌شود.

وی با اشاره به بازدید کارشناسان این نهاد از ٢۵ هزار طرح اشتغال مددجویان در سال گذشته گفت: بیش از ٩٠ درصد طرح‌های اشتغال مددجویان براساس برنامه زمان‌بندی در حال پیشرفت است.

فیروزآبادی توجه به اشتغال فرزندان مددجویان را از اولویت‌های کمیته امداد دانست و اضافه کرد: قرار است برای ١۵٠ هزار نفر از مددجویان امسال طرح‌های آموزشی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: توجه به مشاغل دانش‌بنیان و خانگی، اولویت ایجاد اشتغال در کمیته امداد است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اشاره به همکاری خوب بانک‌ها با کمیته امداد در پرداخت تسهیلات اشتغال افزود: متاسفانه حجم قابل توجهی از اعتبارت اشتغال در انتهای سال پرداخت می‌شود که پرداخت متوازن در طول سال، می‌تواند تاثیر قابل توجهی به اشتغال‌زایی برای محرومان داشته باشد.

انتهای پیام/241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید