ایجاد بستر اشتغال یکی از راهکار‌های موثر در عدم بازگشت معتادان به اعتیاد است

ایجاد بستر اشتغال یکی از راهکار‌های موثر در عدم بازگشت معتادان به اعتیاد است


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از البرز، «محسن مُهری» رییس مجمع جهادگران استان البرز، در بازدید از کمپ ترک اعتیاد باغبان سبز ماهدشت، اظهار داشت: مشکلات بسیاری از مددجویان دارای اعتیاد مشکلات روحی و ذهنی است و در کنار بازپروری جسم این بیماران بستری جهت بازپروری روحی و ذهنی آن‌ها نیز جهت یک تحول بزرگ و اتخاذ یک تصمیم سرنوشت ساز فراهم آید.

وی با تاکید بر ایجاد بستر اشتغال، مهارت افزایی و مراقب‌های بعد از خروج معتادان از کمپ افزود: باید برنامه‌هایی پیش بینی شود تا این افراد مجدداً به دام اعتیاد گرفتار نشوند.

رئیس مجمع جهادگران استان البرز خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتیاد به انواع مواد مخدر امروزه به یکی از بزرگترین مشکلات جامعه تبدیل شده است.

اما بهتر بدانید که اعتیاد یک بیماری است و مانند تمام بیماری‌ها قابل درمان می‌باشد. همانطور که شما هیچگاه نمی‌گویید فردی که از سرطان رنج می‌برد را باید به حال خود رها کرد در خصوص اعتیاد نیز این موضوع صادق است.

یکی از بهترین راه‌های درمان اعتیاد مراجعه و بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد است. در این ادامه این دیدار، غلام صیادپور مدیر مرکز ترک اعتیاد باغبان سبز ماهدشت نیز به ارائه گزارشی درباره این مرکز پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید