ایران تنها کشوری است که در مقابل کشورهای مستکبر جهان ایستاد

ایران تنها کشوری است که در مقابل کشورهای مستکبر جهان ایستاد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «سیدمجتبی میردامادی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تبریک عید غدیرخم، با اشاره به اینکه هر انقلابی بنا بر علتی ایجاد و تثبیت می‌شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خواست مردم و رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد و اکنون جهان غرب روزبه‌روز به نابودی نزدیک می‌شوند، زیرا قدرتی که در آسیا و خاورمیانه به وجود آمده است مشت محکمی بر دهان استکبار است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ شده است، عنوان کرد: پیامبر (ص) انقلابی را رقم زد و حکومتی را تشکیل داد و برای این حکومت باید بعد از خود ولی و سرپرستی را انتخاب می‌کرد که چندین بار دستور از جانب خداوند به پیامبر (ص) نازل شد که باید حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین خود معرفی کنید.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص واقع غدیرخم تصریح کرد: این واقعه براساس روایات و مستندات یک قضیه حتمی است و شیعه و سنی به این رویداد اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اینکه جاه‌طلبان و جنایتکاران در دنیای اسلام تفرقه ایجاد کردند، ابراز داشت: در تفسیر نورالثقلین ۱۰ روایت از اهل تسنن راجع به حکومت امام علی (ع) نقل شده است و از کتب اهل تسنن در کتاب الغدیر علامه امینی روایات معتبری آمده است که به غدیرخم، ولایت و حکومت امیرالمومنین (ع) اشاره دارد.

وی با بیان اینکه تنها کشوری که در مقابل کشورهای مستکبر، جنایتکار، استعمارگر و ظالم آمریکا و انگلیس ایستاد، ایران شیعه بود، یادآور شد: دشمن می‌خواهد به فکر و عقیده مردم ما تجاوز کند، دشمنی که در جنگ تحمیلی شکست خورد و در جنگ ترکیبی موفق نشد، امروز می‌خواهد با ایجاد فرقه‌ها و مذاهب جدید مردم مؤمن و انقلابی را از راه مستقیم خود خارج کنند.

امام جمعه موقت با بیان اینکه  غربی‌ها از رواج اسلام در کشورهای خود می‌ترسند و می‌دانند که به زودی دنیای بشریت در سایه پرچم اسلام قرار می‌گیرد، متذکر شد: کشور سوئد با سوزندان قرآن و اهانت به آن نشان داد که از فراگیر شدن اسلام در جای‌جای دنیا در هراسند، اما دولت‌های غربی بدانند که اسلام به زودی سراسر جهان را فتح خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید