ایران پیش از انقلاب به مثابه یک مستعمره بود

ایران پیش از انقلاب به مثابه یک مستعمره بود


به گزارش خبرنگار مجاهدت به نقل از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور در مصاحبه با «رادیو انقلاب» اظهار داشت: پیش از انقلاب، ایران مستعمره‌ای بیش نبود چرا که همه کار‌های خود را در همه ابعاد تحت نظارت اجنبی قرار می‌داد.

وی افرود: همه کسانی که تاریخ انقلاب را نه تنها از زبان انقلابیون بلکه حتی از زبان دشمنان شنیده‌ایم پیش از انقلاب ایران به مثابه یک مستعمره بود همه کار‌های خود را در همه ابعاد تحت نظارت اجنبی قرار می‌داد و مردم هیچ نقشی ندلشتند.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی تمام فعالیت‌ها تحت نظارت خارجی‌ها انجام می‌شد حتی عزل و نصب نخست وزیر و کار‌های دیگر که نشان از عدم استقلال کشور در انجام امور داخلی خود دارد.

وی اضافه کرد: ایران پیش از انقلاب ایرانی بود که دیگران در همه زمینه‌ها برای آن تصمیم می‌گرفتند در حالی که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی امروز تمام شخصیت‌ها بنا به نظر و انتخاب مردم انتخاب می‌شوند.

عرف عنوان کرد: عموم مقامات جمهوری اسلامی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم توسط نظر و رای مردم ایران انتخاب می‌شوند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش مردم در حکومت بسیار برجسته شده است.

انتهای پیام/ 112



منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید