ایران یکی از قدرت‌مندترین کشورها در امنیت هوایی است

کشور ایران یکی از امن‌ترین کشورها در بحث امنیت هوایی است


حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد رشیدپور» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: نقش مؤثر و تعیین‌کننده پدافند هوایی در حفاظت از آسمان کشور بر کسی پوشیده نیست و ایران یکی از قدرت‌مندترین کشورها در امنیت هوایی است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش گفت: نقش ارزنده پدافند هوایی از دوران دفاع مقدس تا به امروز بر کسی پوشیده نیست و تاکنون هیچ‌گونه عملیات زمینی از آن دوران تا به امروز، بدون چتر پدافند هوایی انجام نشده است.

حجت‌الاسلام «رشیدپور» با اشاره به اینکه تلاش ستودنی کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش در  حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور مایه افتخار و غرور است، بیان داشت: پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا بهره‌مند است و تمام این سامانه‌های موشکی و تجهیزات، با توان نیرو‌های جوان ایران اسلامی طراحی و تولید شده است.

وی تصریح کرد: آسمان جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و دقت شبانه‌روزی کارکنان متعهد و ولایی پدافند هوایی، جزو امن‌ترین آسمان‌های پروازی است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش با تأکید بر اینکه راه پيمودن مسير تقرب به سوی خداوند و رسيدن به كمال جز با رهايی از تعلقات دنيايی و تمسک به ائمه اطهار (ع) امكان‌پذير نيست، خاطرنشان کرد: امامت و ولایت مایه امید مسلمانان و موجب ناامیدى دشمنان در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید