«ایمان» و «امیدآفرینی» از مولفه‌های مقابله با هجمه‌های دشمنان

«ایمان» و «امید» از مولفه‌های مقابله با هجمه‌های منفی دشمنان


گروه اجتماعی دفاع‌پرس- «مهدی شهرودی»؛ طی سال‌ها فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، ما بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم و با نگاهی به گذشته، می‌بینیم که ایران اسلامی با تکیه بر ظرفیت و توان داخلی دستاوردهای زیادی به دست آورده که باید برای نسل‌های جدید جامعه تبیین شود.

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال امیدزدایی در جامعه هستند و این در حالی است که جامعه نیاز به امید دارد تا در سایه آن بتواند حرکت کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) نیز در فرمایشات‌شان مکرر تاکید کردند که دشمن سعی می‌کند جوانان را ناامید کند و لذا ما باید متقابلا امیدآفرینی کنیم.

همچنین در قرآن کریم آمده است: «وَلاَ تَهِنُوا وَلاَ تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ»؛ سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!

در این زمینه معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم، یکی از مولفه‌های امید آفرینی است و نسل‌های جامعه باید با دستاورد‌های متعددی که انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف بدست آورده، بیشتر آشنا شوند.

یکی از حوزه‌هایی که توانستیم طی این سال‌ها  با اتکا به ایمان و توان متخصصان داخلی به پییشرفت‌های بزرگی دست پیدا کنیم حوزه موشکی است و در روزهای گذشته شاهد رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» بودیم که قابلیت‌های ویژه‌ای داشته و موجب حیرت دشمنان از این دستاورد برتر شده است.

در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره یکی از اهداف دشمنان، انکار دستاورد‌های ایران اسلامی بوده است که با تبلیغات منفی در فضای رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه و از بین بردن اعتماد مردم هستند؛ در نتیجه امروز همه ما وظیفه داریم تا با امیدآفرینی توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کنیم.

در طول روی کار آمدن دولت سیزدهم نیز شاهد بهبود شاخصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه بودیم به‌گونه‌ای که سیاست‌های این دولت، منجر به گسترش روابط با همسایگان و سرمایه‌گذاری آنها در بخش‌های مختلف کشورمان شده است.

بر این اساس دشمنان ایران اسلامی به خوبی دریافتند که کشورمان قدرت برتر و بلامنازع منطقه است و نمی‌توان پیشرفت‌ها و  دستاوردهای ما را نادیده بگیرند و حتی اعتراف می‌کنند که منازعات منطقه‌ای نیز بدون در نظر گرفتن نقش کشورمان، قابل حل نیست. 

انتهای پیام/ 271

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید