اینترنت رایگان برای اعضای کتابخانه‌های عمومی استان همدان

اینترنت رایگان برای اعضای کتابخانه‌های عمومی استان همدان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از همدان، «عاطفه زارعی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸۵ باب کتابخانه عمومی استان همدان به وای فای جهت اتصال به اینترنت مجهز شده‌اند.

وی افزود: برای استفاده از این امکانات کافی است که اعضاء کتابخانه نسبت به تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در کتابخانه اقدام و در ادامه یک حساب کاربری از سامانه جامع مدیریت خدمات اینترنت کتابخانه‌ها دریافت کرده و با تلفن همراه خود متصل شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: میزان حجم دانلود در این طرح نسبت به نیاز و حوزه کاری افراد قابل تعریف است.

وی ادامه داد: افرادی هم که عضو کتابخانه نیستند می‌توانند ابتدا به عضویت کتابخانه درآمده و سپس نسبت به استفاده از این خدمات اقدام کنند. 

زارعی تأکید کرد: افراد پس از مراجعه به کتابدار و دریافت کاربری خود به سایت ap.ketab.pl مراجعه کرده و می‌توانند از اینترنت رایگان برای فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود استفاده کنند. 

وی گفت: در حال حاضر امکان استفاده از پایگاه اطلاعاتی فارسی و لاتین همچون نورمگز و مگاپیپر برای اعضا کتابخانه‌های عمومی به ویژه محققین و دانشجویان فراهم شده به طوری که ما اشتراک این پایگاه‌های اطلاعاتی را خریداری و به صورت رایگان در اختیار افراد قرار دادیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید