بازداشت ۱۱ نفر و توقیف اموال فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست

بازداشت ۱۱ نفر و توقیف اموال فلسطینیان توسط نظامیان صهیونیست


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه از بازداشت ۱۱ شهروند فلسطینی در کرانه باختری خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به شهر الخلیل واقع در کرانه باختری، این نیروها دارایی‌های تعدادی از فلسطینیان را به ادعای اینکه با نیروهای مقاومت فلسطین همکاری دارند، توقیف کردند.
 
بر اساس ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، مبلغی معادل با ۱۰۰ هزار شکل (واحد ارزی اراضی اشغالِی) از خانواده‌های فلسطینی جمع آوری و توقیف شده است.
 
در ادامه یورش‌ها، نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با حمله به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری سه جوان فلسطینی را بازداشت و به منطقه‌ای نامعلوم انتقال دادند.
 
طبق بیانیه ارتش رژیم اشغالگر، نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی دیگر را هم به اتهامات واهی در روستایی در کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه دستگیر کردند.
 
گفتنی است که ماه هاست که فعالیت‌های فلسطینیان ساکن کرانه باختری در راستای مبارزه با اشغالگران صهیونیستی افزایش پیدا کرده است.
 
درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت در کرانه باختری با نظامیان تا دندان مسلح صهیونیست در مناطق مختلف کرانه امری است که نشان دهنده آمادگی فلسطینیان برای رویارویی نظامی با صهیونیست‌ها است.
 
طبق گزارش کارشناسان صهیونیست، اکنون کرانه باختری هم در کنار نوارغزه مانند بمب ساعتی است که امکان دارد با هرگونه اشتباه صهیونیست‌ها منفجر شده و خسارات و تلفات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کند.
 
انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید