بازدید از اماکن فرهنگی در سالروز شهادت سردار «سلیمانی» رایگان است

بازدید از اماکن فرهنگی در سالروز شهادت سردار «سلیمانی» رایگان است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «سید مؤید محسن‌نژاد» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس امروز در جمع خبرنگاران با تایید خبر رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان برای عموم مردم در تاریخ سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه اظهار داشت: این تصمیم به مناسبت فرا رسیدن سومین سالروز شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و با هدف پاسداشت یاد و نام این سردار سرافراز گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی فارس امروز بیان کرد: بازدید رایگان تنها مربوط به مراکز تاریخی فرهنگی و موزه‌های تحت پوشش این اداره کل در سراسر استان است.

سید مؤید محسن‌نژاد افزود: مجموعه‌های فرهنگی و تاریخی سعدیه و حافظیه، ارگ کریمخانی، حمام وکیل، تخت‌جمشید، پاسارگاد، بیشابور، تنگ چوگان، غار شاپور، قلعه دختر، کاخ اردشیر بابکان، کاخ ساسانی، نقش رستم، نقش‌رجب و موزه‌های پارس، تخت‌جمشید، بیشابور، سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان و موزه‌های مردم‌شناسی واقع در کازرون و نی‌ریز ‌و دیگر اماکن تاریخی تحت مدیریت میراث فرهنگی استان مشمول این برنامه هستند.

در تقویم رسمی کشورمان با هدف گرامیداشت یاد و خاطر سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» نهم دی ماه تا هجدهم دی به نام هفته مقاومت نامگذاری شده و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید